مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: تا پایان سال جاری 19 بوستان در سطح مناطق 22 گانه به بهره برداری می رسند.

ارسال 10ها پرونده باغات خشک شده به مراجع قضایی/ بهره برداری از 19 بوستان تا پایان سالعلی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به بوستان هایی که تا پایان سال در تهران به بهره برداری می رسند، اظهار کرد: حدود 19 بوستان تا پایان سال جاری در مناطق 22 گانه شهر تهران به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 22 بوستان در مقیاس محله ای، منطقه ای، فرامنطقه ای و . . . در سطح مناطق 22گانه شهر تهران به بهره برداری رسیده اند.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران با اشاره به پرونده باغات خشک شده در تهران، تاکید کرد: موضوع برخورد با سودجویان و کسانی که قصد خشک کردن و انهدام باغ ها را دارند، به دقت رصد شده است.

مختاری اضافه کرد: اقدامات حقوقی مناسب و معرفی متخلفان به مراجع قضایی با جدیت انجام می شود و در این خصوص 10ها پرونده تشکیل و شکوائیه ارسالی به مراجع ذیصلاح در جریان رسیدگی است. 

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار