هفته چهاردهم لیگ برتر، امروز با انجام پنج دیدار پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته چهاردهم لیگ برتر، طی امروز و فردا پیگیری می شود و در حساس ترین دیدار روز نخست مسابقات تراکتورسازی تبریز میزبان استقلال است.

تراکتورسازی-استقلال تهران

آبی پوشان پایتخت با هدایت پرویز مظلومی در این فصل عملکرد درخشانی داشتند و با کسب 26 امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به همنام خوزستانی خود در صدر جدول قرار دارد.

البته استقلال در جام حذفی نیز موفق عمل کرده و توانسته به نیمه نهایی این جام نیز صعود کند و برای رسیدن به فینال به مصاف سرخ های تبریز برود.

از طرفی دیگر پس از تغییر در کادرفنی تراکتور و آمدن امیر قلعه نویی در میان اعتراضات، این مربی در گام نخست می بایست به مصاف تیم سابق خود برود و اگر موفق به پیروزی شود می تواند با قدرت کار خود را در تراکتور آغاز کند.

این تیم تا پایان هفته سیزدهم با کسب 18 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و می تواند با پیروزی مقابل شاگردان مظلومی سه پله صعود کند.

2 دیدار گذشته این 2 تیم در لیگ چهاردهم به نفع سرخ پوشان به پایان رسید و دو تیم در تهران به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند و در تبریز شاگردان تونی اولیویرا موفق شدند شکست سنگینی را به استقلال تحمیل کنند و این تیم را با نتیجه چهار بر یک شکست دهند.

در آن دیدار، نریمان جهان 3 گل و ادینیهو گلزنان تراکتورسازی بودند و تک گل آبی ها را امید ابراهیمی به ثمر رساند.

میثم مجیدی مدافع استقلال مصدوم است و به این دیدار نمی رسد.

این دیدار امروز ساعت 15:00 در ورزشگاه یاگار امام تبریز برگزار می شود.

فولاد - نفت
رویارویی نانگ با تیم سابقش

2 تیم فولاد خوزستان و نفت تهران در حالی از ساعت 15:00 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر می روند که 2 تیم حال و خوش خوبی در جدول ندارند و شاگردان اسکوچیج با کسب 9 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارند و زردپوشان با 13 امتیاز دوازدهم هستند.

نکته جالب این دیدار، رویارویی آلویس نانگ با تیم سابقش است. وی که ابتدای لیگ پانزدهم به جمع نفتی ها اضافه شد، فصل گذشته در فولاد خوزستان توپ می زد و عملکرد خوبی نیز داشت. نانگ در دیدار برگشت این 2 تیم تنها گل فولادی ها را به ثمر رساند و سبب کسب 3 امتیاز سرخ های جنوب کشور شد.

حال این بازیکن در تیم نفت بازی می کند و امیدوار است بتواند گل برای فولاد را این بار برای نفت به ثمر برساند.در این دیدار اسماعیل شریفات از فولاد و حمید بوحمدان و پیام صادقیان محروم هستند.

همچنین به دلیل تخلف هواداران فولاد خوزستان در دیدار مقابل استقلال ، این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

سایپا - استقلال اهواز
مصاف آقا معلم و حنطه
تیم فوتبال سایپا تهران در حالی در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف تیم بحران زده استقلال اهواز می رود که هم اکنون با کسب 21 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و شاگردان حنطه با 6 امتیاز قعرنشین هستند.

خودرو سازان در این دیدار محرومی نخواهند داشت و از تیم آبی های اهواز نیز علی حنطه به دلیل مشکل انضباطی محروم است.

این دیدار ساعت 15:15 دقیقه امروز در ورزشگاه دستگردی برگزار می شود.

سپاهان - راه آهن
استیماچ در صدد کسب دومین پیروزی

2 تیم سپاهان اصفهان و راه آهن در حالی به مصاف یکدیگر می روند که شاگردان استیماج با کسب 20 امتیاز هفتم هستند و شاگردان تارتار با 2 برد، چهار مساوی و هفت شکست در رده سیزدهم جدول قرار دارند. 

پس از آمدن استیماچ کروات به سپاهان این تیم تنها یک پیروزی یک بر صفر مقابل نفت کسب کرد و در دیدار مقابل گسترش فولاد و ذوب آهن در جام حذفی متحمل شکست شد.

حال در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر زردپوشان دیار نصف جهان میزبان راه آهن است و استیماچ مربی این تیم در این دیدار محکوم به برد است.لکوموتیورانانان نیز شرایط خوبی ندارند و امیدوارند با آمدن صادق پور مدیرعامل جدیدشان بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند. این 2 تیم برای این دیدار محرومی نخواهند داشت و ترکیب کامل در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف یکدیگر می روند.

صبای قم - ملوان
دیدار دایی و ملوان پس از 163 روز
صبای قم و ملوان بندرانزلی در حالی در ورزشگاه یادگار امام قم به رویارویی یکدیگر می روند که تقابل دایی و قو های انزلی می تواند جالب توجه باشد.

پیش از آغاز لیگ پانزدهم ، مسئولان ملوان که آشنایی نزدیکی با علی دایی داشتند، خواستار سرمربیگری وی روی سکان هدایت ملوان بودند که این امر تحقق نیافت و دایی سرمربی صبا شد و استیلی هدایت ملوان را برعهده گرفت.

پس از 163 روز، بار دیگر دایی و ملوان بندر انزلی به یکدیگر رسیدند و باید دید برنده تقابل این 2 تیم چه کسی خواهد بود؟

هم اکنون صبا نتایج درخشانی را کسب کرده است و با کسب 22 امتیاز در رده چهارم جدول قرا گرفته و ملوانان نیز با 16 امتیاز در رده دهم قرار دارند.

در این دیدار هر 2 تیم 2 محروم دارند و فرشید باقری و فرید بهزادی کریمی به دلایل دستور موقت کمیته انضباطی از همراهی صبا محروم هستند و حاتمی و آبشک غایبین قو های انزلی در این دیدار می باشند.

البته گفتنی است با انجام 3 دیدار در روز دوشنبه هفته چهاردهم لیگ برتر به اتمام می‌رسد.

سیاه‌جامگان – ذوب‌آهن
مصاف صدر و ته جدولی‌ها
2 تیم سیاه‌جامگان مشهد و ذوب‌آهن اصفهان در‌حالی دوشنبه و در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند که حال و روز 2 تیم با یکدیگر تفاوت دارد.

مشکی‌پوشان با کسب تنها 8 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند و سبز‌پوشان اصفهانی نیز با هدایت گل‌محمدی عملکرد خوبی را داشتند و با کسب 23 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارند و موفق شدند به فینال جام حذفی راه پیدا کنند.در این دیدار بهروز فروغی‌افشار از سیاه‌جامگان محروم است و ذوب‌آهن نیز هیچ محرومی در این دیدار نخواهد داشت. دیدار این 2 تیم دوشنبه ساعت 14:30 در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار خواهد شد.

استقلال خوزستان – پدیده
پپ وطنی در صدد صدر‌نشینی
در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر و در ورزشگاه غدیر اهواز دو تیم استقلال خوزستان و پدیده مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند. 

آبی‌های خوزستان می‌توانند با پیروزی مقابل پدیده و لغزش استقلال در تبریز صدر‌نشین شوند و قهرمانی در نیم فصل را کسب کنند .

شاگردان ویسی هم‌اکنون با 26 امتیاز  و گل زده کمتر نسبت به آبی‌پوشان پایتخت در رده دوم جدول قرار دارند و می‌توانند با پیروزی مقابل پدیده و لغزش استقلال صدرنشین لیگ پانزدهم شوند اما از طرفی دیگر شاگردان مهاجری افت و خیز زیادی داشتند و با کسب 16 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند.

در این دیدار رحیم زهیوی از استقلال محروم است و مجتبی روشن‌گر به دلیل بی‌انضباطی نمی‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند. دیدار این 2تیم ساعت 15:00 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

پرسپولیس – گسترش فولاد
نبرد دوم پایتخت‌نشین‌ها با تبریزی‌ها
آخرین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر با برگزاری دیدار پرسپولیس تهران و گسترش فولاد تبریز به اتمام می‌رسد و باید دید تا پایان این هفته چه تیمی صدر‌نشین می‌ماند.

سرخ‌پوشان با هدایت برانکو رفته رفته شرایط خود را بهبود می‌بخشند و با کسب 11 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند و این در حالی است که آبی‌پوشان تبریز با یک امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس ششم هستند.

در این دیدار مهدی طارمی و علی علی‌پور از پرسپولیس محروم هستند و شاگردان کمالوند با تمام بازیکنانش در این دیدار شرکت می‌کند.

این دیدار ساعت 16:20 دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار