هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت :از جواد نکونام به دلیل آن تکل عذرخواهی کردم.

حمید بوحمدان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره پیروزی نفت مقابل سایپا در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ اظهار کرد:بازى سختى بود ولى همه بازیکنان نفت تمام تلاش خود را به کار گرفته و  برای پیروزی هم قسم شده بودند.

وی افزود : سايپا تيم خوبی است  و  فكر ميكنم  آن ها شانس بیشتری برای پیروزی داشتند اما خدا كمك كرد و توانستیم با بردی شیرین از زمین خارج شویم.

بوحمدان درمورد تکل خطرناکی که روی پای جواد نکونام زد،گفت :در آن صحنه تكل من  شدت چندانی نداشت اما کیفیت زمين باعث شد كه ليز بخورم.  همان لحظه هم از انكونام عذر خواهى كردم.

هافبک تیم نفت تهران در مورد بازی مقابل استقلال اهواز بیان کرد :دیدار سختی با استقلال اهواز پیش رو داریم. مي دانیم كه نبايد چنین  تيمی را دست كم گرفت .فرصتى براى اشتباه كردن نداريم. 

وی درباره هدف تیم نفت در نیم فصل دوم گفت : اگر بخواهيم به هدفمان برسيم بايد در نيم فصل دوم براى تمام بازيها تلاش بيشترى كرده و برخی نتايج نيم فصل اول را جبران كنيم.

بوحمدان درباره نتایج خوب نفت در غیاب چند بازیکن اصلی اظهار داشت : ما در هفته هاى گذشته بازيهاى قابل قبولى را انجام مي داديم اما با بدشانسى در نتيجه گیری تا حدودی  ناکام بویم  اما خدا را شكر می کنم که در  چند هفته اخير با توانستيم بازی ها را به  سود خودبه پايان رسانیم.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار