رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب از وعده عارف برای تعیین چارچوب لیست انتخاباتی با درنظرگرفتن وزن احزاب و گروهها خبر داد.

احمد شریف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص راهبرد کانون همبستگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان اظهار داشت: راهبرد اصلی  کانون همبستگی دانشجویان و فارغ‌التصیلان ائتلاف با اصلاح طلبان است.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان در قالب شورای سیاستگذاری اقدامات لازمه را انجام می‌دهند، تصریح کرد: در دیداری که با محمدرضا عارف رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان داشتیم، اعلام کردیم که یک تشکل اصلاح‌طلب هستیم و تمایل داریم در همین چارچوب عمل کنیم اما به شرطی که جایگاه همه احزاب و تشکل‌ها رعایت شود و اولویت نیز به احزاب داده شود و نه اشخاص.

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب در ادامه افزود: عارف وعده‌هایی را مبنی بر اینکه شورای عالی سیاستگذاری، چارچوبی را برای همه احزاب در نظر می‌گیرد، داده است تا با توجه به وزن گروه‌های مختلف لیست انتخاباتی تنظیم شود.

دبیر کل کانون همبستگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در رابطه با راهبرد دوم تشکل متبوعش تاکید کرد: اگر خط مشی‌هایی که برای ارائه لیست واحد در نظر گرفته شده، به سرانجام نرسد،  فهرستی را با حداکثر اشتراکات ارائه خواهیم داد.

شریف با اشاره به اینکه ما می‌خواهیم 25 نفر از 30 نفر داوطلب مشترک و 5 نفر نیز به صورت اختصاصی از حزب معرفی شوند تا بتوانیم وزن حزب خودمان را در تهران بسنجیم، خاطر نشان کرد: راهبرد سوم تشکل ارائه لیست مستقل از سوی احزاب است البته امیدواریم احزاب به این سمت حرکت نکنند، چرا که در این صورت لیست 30 نفره نخواهیم داشت و تعداد محدودی که داوطلبان اختصاصی حزب هستند وارد عرصه خواهند شد، طبعا در کنار آنها از شخصیت‌های اصلاح طلب نیز حمایت خواهیم کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار