برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد گفت: ما بعد از تعطیلات باید به مصاف گسترش فولاد برویم و کار سختی پیش رو داریم.

گسترش فولاد جزو پدیده‌های لیگ است/روند بردهایمان را ادامه می‌دهیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو در ادامه عنوان کرد: ما از فرصت‌های اخیر استفاده کردیم و تمرینات زیادی را انجام دادیم، 8 تمرین را در کیش انجام دادیم و مابقی هم در تهران پیگیری کردیم. همه بازیکنان را در اختیار داریم اما طارمی و علی‌پور را به علت محرومیت در اختیار نداریم و این موضوع باعث نمی‌شود که نتایج بدی کسب کنیم.

وی تصریح کرد: تیم گسترش فولاد در کنار استقلال خوزستان جزو پدیده‌های این فصل هستند، تیم گسترش فولاد بهترین خط دفاع را در اختیار دارد، این تیم در خط دفاع محمد نصرتی را در اختیار دارد که به عنوان بهترین دفاع ایران شناخته می‌شود.

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که روند موفقیتمان را ادامه دهیم و گسترش را شکست دهیم، من از بازیکنان  فقط می‌خواهم توان خود را تا آخر روی بازی بگذارند و باید یک برد داشته باشیم تا بتوانیم در جمع تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم.

وی درباره محرومیت دو مهاجم این تیم گفت: ما در این دیدار طارمی و علی‌پور را نداریم اما دو،سه مهاجم دیگر داریم  که از آن‌ها استفاده می‌کنیم تا بهترین نتیجه را در این بازی کسب کنیم.

برانکو اظهار داشت: تیم گسترش، بازی بسته و سازماندهی شده‌ای را انجام می‌دهد، این تیم دارای بهترین خط دفاعی است، برای همین این بازی برایمان سخت است اما تلاش می‌کنیم برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی پرسپولیس درمورد وضعیت نقل‌و‌انتقالات این تیم گفت: من چندین بار تکرار کرده‌ام که به تغییرات فکر نمی‌کنم، در حال حاضر به همه بازیکنان اعتماد دارم و آن‌ها لیاقت پوشیدن لباس پرسپولیس را دارند.

وی در پایان درباره اینکه کی‌روش معتقد است مربیان در لیگ، بازیکنان خوبی تربیت نکردند خاطرنشان کرد: من در مورد حرف‌های کی‌روش صحبت نمی‌کنم، وی بزرگترین مربی کشور است و در تیم‌های بزرگی مربیگری کرده است، به هر حال کی‌روش نظرات خود را داده و به آن احترام می‌گذارم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار