مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است کسب یک امتیاز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و سرمای این شهر نتیجه خوبی به حساب می‌آید.

افشارزاده: تساوی در سرمای تبریز نتیجه قابل قبولی است
بهرام افشارزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازی امروز استقلال در مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از بازی خوب بازیکنان و زحماتی که کادر فنی در سرمای تبریز کشیده‌اند تشکر و قدردانی کنم و باید بگویم تساوی در تبریز با توجه به سرد بودن هوای این شهر نتیجه قابل قبولی است.

وی ادامه داد: هر دو تیم بازی خوب و فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتند اما بازیکنان تیم ما نتوانستند آن طور که باید از موقعیت‌های خود استفاده کنند و به همین دلیل نتوانستیم در این بازی گلی به ثمر برسانیم و به آن چیزی که مد نظرمان بود نرسیدیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: باید بگویم استقلال هنوز صدرنشین لیگ است و اعتقاد داریم بازیکنان با بازی‌های خوبشان در هفته‌های آتی می‌توانند راه رسیدن به قهرمانی را هموار کنند و به طور حتم بردهای پیاپی استقلال در آینده تکرار خواهد شد.

افشارزاده عنوان کرد: البته یک موقعیت در محوطه جریمه ایجاد شد که باید کارشناسان درباره آن صحبت کنند.

وی در پایان گفت: در نهایت برای محسن قهرمانی داور خوب کشورمان هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در هر لباسی که هست موفق باشد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار