مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اخباری که مبنی بر قرار گرفتن چند بازیکن مطرح در فهرست این باشگاه منتشر شده است توضیحاتی را ارائه کرد.

لیست خریدهای نیم فصل استقلال + مصاحبه افشارزادهافشارزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اخباری که مبنی بر خریدهای نیم فصل استقلال منتشر شده توضیح داد:پرویز مظلومی فهرستی را از بازیکنان در اختیار من قرار داده است  که به طور حتم سر فرصت و در یک زمان مقتضی این فهرست را با اعضای هیات مدیره بررسی خواهیم کرد و در موعد قانونی به آن رسیدگی می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود استقلال در هتل شهریار تبریز با مشکلات مالی مواجه بوده است اظهار داشت: تا به امروز باشگاه در مورد هزینه‌‌های تیم در تهران و چه در خارج از تهران با مشکل مالی مواجه نبوده و من این موضوع را تکذیب می‌کنم و به طور کلی عده‌ای در نظر دارند موضوع را به این شکل جلوه دهند. مدیر  اجرایی تیم هماهنگی‌های لازم را برای اقامت بازیکنان در تبریز انجام داده بود و از این نظر مشکلی نداشتیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین در مورد اینکه چه زمانی مطالبت کادر فنی و بازیکنان پرداخت می‌شود عنوان کرد: در نظر داریم با هماهنگی‌هایی که انجام داده‌ایم مطالبات بازیکنان و کادر فنی را در اسرع وقت پرداخت کنیم.

لازم به ذکر است برخی رسانه‌ها امروز اسامی خریدهای احتمالی استقلال به شرح ذیل اعلام کردند.

1-گابریل
2- بختیار رحمانی
3- آرش افشین
4- مسعود حسن‌زاده
5- شجاعیان
6- حمودی

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار