اعضای هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان دامغان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اصغر مجد فرماندار دامغان گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مظهر مردم سالاری دینی است و این رویداد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مجد اضافه کرد: مجریان و برگزارکنندگان انتخابات باید با رعایت بی طرفی و امانت داری در برگزاری پر شور انتخابات سهیم باشند.

 وی یادآورشد: باید تلاش کنیم انتخابات پیش روی در نهایت صحت وسلامت برگزار و امانتدار خوبی برای آرای مردم باشیم.

وی به حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره و تصریح کرد : ملت ایران در طول 35 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور پر شور در انتخابات عملکردی درخشان برجای گذاشتند و توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

وی گفت: رای مردم حق الناس است و باید پاسدار خوبی برای تک تک آرا مردم باشیم که این حرکت زمینه پیوند هرچه بهتر مردم با مسوولان را فراهم می کند.

در این جلسه با رای معتمدان محلی، به ترتیب محمدتقی کشاورزیان، سیدمهدی عرفانی، حجت الاسلام سید علی اصغر ترابی، رضا غلامی، سیدمحمود حسینی پور، رضا حاج پروانه، محمد تقی فرحزاد و ابوالفضل مقبلی به عنوان اعضای اصلی و علی اصغریان، محمدتقی صرفی، احسان امیر عبدالهیان، مرتضی نادعلیزاده و مطهره کبیریان به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شهرستان دامغان انتخاب شدند.

همچنین براساس قانون فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب و رییس اداره ثبت احوال نیز اعضای حقوقی این هیات هستند .

گفتنی است هفتم اسفند 94 دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی همزمان در کشور برگزار می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.