این نشست با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسوولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ در این نشست محمد علیخانی نماینده سابق مردم شهرستان های قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ( فرزند شیخ قدرت علیخانی ) و امیر طاهرخانی نماینده سابق مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامیهم حضور داشتند.

در این جلسه محمد علیخانی به بیان ظرفیت های  جریانات اصلاح طلب و اعتدالیون استان قزوین پرداخت و سپس بر حمایت و همراهی این گروه ها از برنامه و اقدامات استاندار تاکید کرد.

در ادامه هم شش نفر از فعالان اصلاح طلب و حامیان دولت به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود را در مورد مسائل سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی  و اقتصادی بیان کردند.

فریدون همتی استاندار قزوین هم در دیدار گفت:  طبق تاکید و فرمایشات ریاست جمهوری دولت تدبیر و امید یک دولت فرا جناحی است و در زمینه انتخابات نیز محور کار مجریان ،قانون است وبرای دولت اینکه حزب الف یا حزب ب رای بیاورد مهم نیست.

وی افزود: ما موظفیم بعنوان مجری قانون بستر برگزاری یک انتخابات پرشور،قانونمند،سالم و با مشارکت حداکثری را فراهم کنیم  تا انسانهایی عاقل ،باتجربه ودلسوز برای تشکیل یک مجلس  قوی و متخصص انتخاب شوند. 

استاندار در ادامه با اشاره به فضای سیاسی و فعالیت جریان ها و تشکل های مختلف در سطح استان اظهار داشت:باید همدیگر را با تمام اختلاف سلایقی که ممکن است داشته باشیم تحمل کنیم و به دنبال این باشیم که دولت کارنامه خوبی در تاریخ سیاسی ایران از خود برجای بگذارد.

وی افزود: اگر مدیری در مجموعه ای وجود داشته باشد که به برنامه های دولت باور و اعتقاد نداشته باشد دفاع از چنین مدیری کمال بی انصافی و ناجوانمردی است و مدیران منصوب باید امین دولت باشند .

استاندار از حامیان دولت خواست که با حفظ آرامش و سعه صدر در چارچوب قانون فعالیت کنند و در ادامه گفت: دولت در چارچوب قانون حامی شما ، دیگران و همه آحاد ملت خواهد بود  و تفاوت شما با دیگران در نحوه برخورد تان با مسائل است و یقینا" با این بلند نظری و دلسوزی که در شماها وجود دارد می توانید در حوزه های مختلف اجتماعی ،فرهنگی ،اقتصادی به دولت کمک کنید . 

وی گفت:  بنده به عنوان نماینده عالی دولت اجازه نخواهم داد که در سطح افکار عمومی دولت را ضد ارزش ها معرفی کنند و ازحامیان دولت  نیز انتظار می رود در دفاع از ارزش های نظام و ولایت پیشقدم شوند و با قلم و قدم در این عرصه ها وارد شوند چون تقویت ارزش های نظام به تقویت دولت منجر خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.