کاپیتان ملی پوش تیم هندبال هدف پویان قم گفت: این تیم به دلیل کار گروهی ویکدلی اعضای تیم به بهترین تیم هندبال ایران تبدیل می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ الناز قاسمی کاپیتان ملی پوش تیم هندبال هدف پویان قم  اظهار داشت: تیم هندبال هدف پویان جوان قم تیمی همدل و کم توقع است که با حداقل‌ها در فصل جاری لیگ بر‌تر هندبال بانوان کشور شرکت کرده است اما اهداف بزرگی در سر دارد.

وی افزود: هدف پویان قم در آینده‌ای نه چندان دور به بهترین تیم هندبال ایران تبدیل می‌شود و ظرفیت‌های هندبال قم را بیش از پیش نشان خواهد داد چنان که حضور ۴ بازیکن و یک مربی از قم در تیم ملی از یک تیم بخشی از همین ظرفیت است.

عضو تیم ملی هندبال در مسابقات جوانان آسیا گفت: ۴ بازیکن از تیم هدف پویان در مسابقات جوانان آسیا در قزاقستان و ۲ بازیکن در مسابقات بزرگسالان آسیا در اندونزی برای تیم ملی به میدان رفتند و بدون تردید در هدف پویان بازیکنان دیگری نیز هستند که لیاقت بر تن کردن پیراهن تیم ملی را داشته باشند.

قاسمی بیان داشت: هدف پویان امسال برای نخستین بار در لیگ بر‌تر حضور پیدا کرده است در حالی که این تیم با ترکیبی کاملا بومی از دسته دوم به لیگ بر‌تر رسیده و کمتر تیم ورزشی در قم چنین شاخص‌هایی را دارد.

وی عنوان کرد: در هدف پویان فردگرایی وجود ندارد بلکه همه بازیکنان و اعضای تیم یکدل هستند و به همین دلیل تاکنون تیم موفقی بوده‌ایم و این موفقیت را تا قهرمانی در لیگ بر‌تر در آینده ادامه خواهیم داد.

کاپیتان تیم هندبال هدف پویان جوان تصریح کرد: مشکل اصلی هدف پویان حامی مالی است و تا زمانی که یک تیم حامی مالی نداشته باشد، نمی‌تواند در آرامش به تمرین و مسابقه بپردازد اما در حال حاضر تیم‌هایی در سطح کشور فعالیت می‌کنند که بودجه سنگینی برای لیگ بر‌تر اختصاص می‌دهند.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: قم ، هدف ، پویان ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.