نمایش «ژنرال‌ها» نوشته و کارگردانی امیر مشهدی عباس روز چهارشنبه 25 آذر با حضور هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح می شود.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایش «ژنرال‌ها» تازه‌ترین نمایش گروه تئاتر هفت.پنج.یک که نمایشی برای پاسداشت صلح و انسان دوستی است، روز چهارشنبه 25 آذر ساعت 18 افتتاح می‌شود و در این اجرا هنرمندان شناخته‌شده، تئاتر و تئاتر کودک مهمان ویژه ژنرال ها خواهند بود.

این نمایش که تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است با تهیه‌کنندگی محمدرضا کریمی صارمی و نویسندگی، کارگردانی و طراحی امیر مشهدی عباس آخرین روزهای تمرین را سپری می‌کند.

در این نمایش زنده -عروسکی حمیدرضا حسینعلی، مجتبی گوهرخای، ندا نوری به ایفای نقش می‌پردازند. آهنگسازی این اثر را عبد آتشانی با اشعاری از آزاده فرهنگیان انجام داده و طراحی و ساخت عروسک و آکساسوار آن را غزاله مرصوصی و مرجان نامورآزاد بر عهده دارند.

در این پروژه نمایشی فرزاد سلیمانی، مرجان نامور آزاد، غزاله مرصوصی به عنوان دستیارکارگردان حضور دارند. طراحی پوستر و بروشور آن بر عهده بردیا علمی، عکاس فرید حسینی، رزرو و تبلیغات فرزانه جوهری مجد ، مدیر تولید میثم آدوسی و مدیر اجرا علی احسانی هستند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار