فرمانده انتظامی استان با تأکید بر رعایت حقوق شهروندی گفت: کسب رضایتمندی و رعایت حقوق مردم بصورت جدی، در دستور کار پلیس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار «احمد علی گودرزی» در دیدار با اعضای کانون وکلای استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: با وجود ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه، با تعامل مناسب پلیس و دستگاه قضائی، شاهد امنیت مطلوبی در سطح استان هستیم. 

وی با اشاره به اینکه بالا بردن آستانه تحمل کارکنان، در دستور کار پلیس است، افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی و همچنین اجرای طرح مکنا (مدیریت کیفیت در نیروی انتظامی) در اماکن انتظامی استان در راستای این هدف صورت پذیرفته است. 

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه شهروندان از طریق تماس با مرکز نظارت همگانی (۱۹۷) از اقدامات مأموران انتظامی استان تقدیر و تشکر می‌کنند، گفت: کسب رضایتمندی مردم هدف پلیس استان است. 
گودرزی با بیان اینکه اجرای قانون مستلزم زیرساخت‌های لازم است، تصریح کرد: کارکنان انتظامی استان با تمام توان و در چارچوب قانون اقدامات خود را در راستای تأمین نظم و امنیت انجام می‌دهند. 

 «بهنام اکبری» رئیس کانون وکلای استان فارس نیز گفت: زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ کارکنان نیروی انتظامی بر هیچ کس پوشیده نیست. 
وی با تأکید بر تعامل هر چه بیشتر نیروی انتظامی با دستگاه قضائی استان، ابراز امیدواری کرد برگزاری اینگونه نشست‌ها موجب حل مسائل و مشکلات موجود شود. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


برچسب ها: رضایتمندی ، مردم ، کار ، پلیس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.