فرمانده انتظامي شهرستان "استهبان" استان فارس گفت: بی گمان شهدا بزرگترین و عمیق ترین تاثیر را در روند رو به رشد و استحکام انقلاب اسلامی داشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ «داود امجدی» در دیدار با خانواده شهید «محمدرضا قوامی» بیان کرد: رمز گشایی از تبعیت و فداکاری در راه آرمان‌های حضرت امام (ره) و خدمت به کشور در فضایی که بسیاری از کشور‌ها قصد براندازی نظام را داشتند، شهداء با از خود گذشتگی به سوی الهی‌ترین اعتقاد‌ها اقبال کردند. 

وی ادامه داد: حماسه که شهداء در جنگ خلق کردند به عنوان کامل‌ترین و ناب‌ترین الگوی مبارزه و زندگی مورد توجه همه مسلمانان و ملت‌ها قرار دارد. 

فرمانده انتظامی شهرستان «استهبان» با بیان اینکه حماسه شهداء برای ملت‌های مسلمان یک درس است، بیان کرد: رهبران دنیای معاصر نقل می‌کنند؛ ما برای عدم وابستگی و رسیدن به استقلال راهی جز پیمودن مسیر شهدای ایران نداریم، کشته شدن در راه وطن دلیل مغلوب شدن نیست و با توکل به خدا بالاخره شکست با دشمن است. 

سرهنگ «امجدی» تصریح کرد: همین تمسک به مشی شهداء بود که ملت بزرگ ایران کوشیده است همواره دوست و دشمن خود را بشناسد و شجاعانه در راه دفاع از حقوق الهی و حقوق خویش از جمله حق استقلال و آزادی و عدم وابستگی و حق پیشرفت و توسعه پایداری کند. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.