فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری گفت: عدم وابستگی نیروهای مسلح به احزاب و گروه‌های سیاسی یک امتیاز برای این نیرو‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار علیرضا صالحی گفت: با تلا ش همه جانبه پلیس و همکاری سازنده مردم بحمدا... شاهد کاهش جرائم، افزایش کشفیات و افزایش احساس امنیت در سطح استان هستیم که امید است با تلاش بیشتر و همکاری مردم این روند ادامه یابد. 

وی با تاکید بر اینکه بر اساس قانون نیروهای مسلح از هرگونه دخالت و وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی منع شده‌اند خاطر نشان کرد: تمامی کارکنان باید از هرگونه موضع گیری و جانب داری خودداری کنند و از حضور در ستاد انتخاباتی داوطلبان بپرهیزند. 

فرمانده انتظامی استان زنجان عدم وابستگی به احزاب را در نیروهای مسلح یک امتیاز برشمرد و بیان کرد: برنامه ریزی و آمادگی لازم را برای برگزاری یک انتخابات سالم داشته باشیم. 

وی با اشاره به حضور عظیم عاشقان درسالروز شهادت امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: همه معصومان علیهم السلام در قلوب ما شیعیان جای دارند. 

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه اسلام مختص به سرزمین و مکان خاصی نیست بیان داشت: دست‌یابی انسان‌ها به عدالت، کرامت، معنویت و جایگاه واقعی انسان در جهان از اهداف دین مبین اسلام می‌باشد. 

صالحی نظم و انضباط را لازمه موفقیت پلیس در ماموریت‌ها بیان کرد و گفت: با فرا رسیدن فصل سرما و برودت هوا، احتیاط لازم مد نظر و پیش بینی‌های لازم انجام و از بروز حوادث پیشگیری گردد. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.