معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: به زودی 8 پایگاه 115 که بخشی از آن توسط دانشگاه و بخشی به کمک مجمع خیرین سلامت استان احداث شده است به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب دا؛ دکتر حمید رئیسی در جلسه هیات رئیسه این دانشگاه افزود: پایگاه های 115، طاقانک، ناغان، سفید دشت، دو پلان، چالشتر، هوره  و رحمتیه از جمله این پروژه هاست که به زودی جهت ارائه خدمت به هم استانیان مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

 وی، پروژه درمانگاه رحمتیه، 3 مرکز بهداشتی و درمانی در وانان، سرتشنیز و فرادنبه، ساختمان سالن امتحانات معاونت دانشجویی را از دیگر پروژه های آماده بهره برداری این دانشگاه عنوان کرد.
 دکتر رئیسی، همچنین از احداث شش واحد مسکونی در چلگرد و یک واحد در لردگان جهت اسکان متخصصین خبر داد و افزود: اولین مرکز تخصصی ناباروری استان نیز به زودی مورد بهره برداری خواهد رسید.

وی مرکز بهداشتی درمانی امام حسن (ع) شهرکرد ، خوابگاه دانشجویی رحمتیه و 20 پروژه خیری دیگر را از جمله پروژه های عمرانی دانشگاه در سال جاری عنوان کرد که بهره برداری از آن تامین کنننده بخشی از فضای فیزیکی مورد نیاز دانشگاه در حوزه های آموزشی، بهداشتی و درمانی است.

به گفته وی، مجموع 20 پروژه خیری استان شامل، 11 مورد احداث خانه های بهداشت ، احداث چهار مرکز بهداشت، یک درمانگاه ، مرکز فوریت های پزشکی و دو پایگاه اورژانس و مرکز ناباروری و کلینیک بیماران خاص اردل می باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار