نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر دکتر هاشمی به مردم اطمینان داد که همه چیز تحت کنترل است و نباید نگران باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبدا؛ دکتر محمد مهدی زاهدی ضمن بیان این مطلب افزود: در سفر دکتر هاشمی به استان کرمان مقرر شد تا داروی مورد نیاز استان به مقدار مورد نیاز تامین و اقلامی مانند ماسک و واکسن نیز به مقدار کافی توزیع شود.

وی از وعده وزیر بهداشت به منظور کمک های مالی ویژه به کرمان خبر داد و گفت: امیدواریم بخشی از مشکلات دانشگاه های علوم پزشکی استان و به ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، کاهش پیدا کند و به همین دلیل از دکتر هاشمی و همراهان ایشان قدردانی می کنیم.

دکتر زاهدی اجرای طرح تحول نظام سلامت را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: عمده ترین مانعی که برای ادامه این طرح به وجود آمده است مطالبات زیاد وزارت بهداشت از بیمه ها است .
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر این میزان بدهی به دانشگاه علوم پزشکی کرمان پرداخت نشود، اداره بیمارستانها با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با هماهنگی هایی که بین وزارتخانه های بهداشت و رفاه صورت می گیرد، بخشی از این بدهی ها به وزارت بهداشت پرداخت شود تا مشکلات دانشگاه های علوم پزشکی کاهش یابد.

وی گفت: وزارت بهداشت  چند هزار میلیارد تومان و دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز 120 میلیارد تومان از بیمه ها طلبکار است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار