كارگاه آموزشی طلايه داران امر به معروف در راستای اشاعه فريضه مقدس امر به معروف در شركت شهركهای صنعتی مازندران برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدير عامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت : بسترسازی لازم بايد انجام گيرد تا فرهنگ امر به معروف و نهی از منكر را در جامعه نهادينه كنيم .

سيد مصطفی موسوی افزود : سلامت جامعه در اجرای فريضه الهی امر به معروف و نهی از منكر است و بايد با حساسيت خاصی به اين دو فريضه عمل كنيم .

به گفته وی : بايد با الگوپذيری از نهضت عاشورا ، فرهنگ قيام امام حسين (ع) كه همان احيای امر به معروف و نهی از منكر و حفظ ارزشهای اسلامی است اهتمام جدی داشته باشيم .

وی تأكيد كرد : در اين دوره آموزشی كاركنان شركت شهركهای صنعتی استان با موضوعات متعدد در زمينه فعاليتهای امر به معروف شامل بررسی ساختار جديد ستاد امر به معروف و نهی از منكر كشور ، ضوابط اجرايی قانون ، شرايط اجرايی هرچه بهتر طرح تكريم ارباب رجوع ، آشنايی با مراتب امر به معروف و نهی از منكر قلبی ، زبانی ، نوشتاری و عملی ، تعيين سياستها و خط مشی های اساسی در زمينه ترويج و اجرای امر به معروف و نهی از منكر آشنا شدند .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.