کارگردان فیلم «خداحافظی طولانی»، فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را برای فیلم جدیدش پر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم جدید کارگردان «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» در حال حاضر در مراحل پایانی تدوین قرار دارد.

این فیلم با پایان فیلمبرداری و ورود به مرحله تدوین، موفق به گذراندن 90 درصد تدوین شده است.

فرزاد موتمن که سال گذشته فیلم «خداحافظی طولانی» را با بازی سعید آقاخانی، میترا حجار و ساره بیات در جشنواره سی و سوم فیلم فجر داشت، امسال با ساخت یک فیلم پلیسی به نام «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» به کاخ جشنواره می‌رود.

وی در حال حاضر فرم حضور در سی و چهامین دوره جشنواره فیلم فجر را پر کرده است و قرار است فیلم وی همراه با فیلم کارگردان‌های دیگر راهی اتاق هیئت انتخاب جشنواره فیلم فجر شود.

این فیلم چندی پیش به دلیل اختلافات تهیه‌کننده با فریبرز عرب‌نیا بازیگر فیلم، متوقف شده بود که در ادامه اختلاف و بی‌نتیجه ماندن رفتار کدخدامنشی موتمن در ایجاد صلح و آشتی، از عرب‌نیا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شکایت شد.

دلیل این شکایت متوقف نگه داشتن روند ساخت فیلم، از سوی عرب‌نیا بوده است. عرب‌نیا نیز با حفظ مواضع قبلی خود گفته است که من تا پایان روز و تاریخ قرارداد، پای فیلم ایستادم و پس از آن قرارداد با من تمدید نشد و به همین دلیل لزومی بر ماندن و ادامه ایفای نقش نبود.

ماجرای اختلافات تهیه‌کننده فیلم «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» و عرب‌نیا همچنان بی‌نتیجه مانده است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.