کارگردان «هفت ماهگی» جشنواره فجر امسال را پرشور و قانونمند پیش‌بینی کرد.

هاتف علیمردانی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کیفیت جشنواره فجر امسال با توجه به فیلم‌هایی که قصد حضور دارند، گفت: اولین مسئله مهم دبیری محمد حیدری و روش بسیار خوب و قانون‌گرایی است که آغاز شده و رابطه تنگاتنگش را از طریق سایت‌ها و مطبوعات با فیلم‌سازان برقرار کرده است و نوید جشنواره‌ای پرشور و پویا را می‌دهد.

وی افزود: فکر می‌کنم جزو معدود کارگردان‌هایی هستم که در 6 دوره اخیر جشنواره فجر حضور دارم. از جهات مختلف مشرف به جزئیات آن هستم؛ به این جهت امسال با ترکیبی بسیار خوب از فیلم‌سازان جوان قدیمی روبرو شدیم که نشان می‌دهد جشنواره راهش را پیدا کرده و وقتی با جشنواره‌های خارجی مقایسه می‌کنیم، از آن‌ها چیزی کم ندارد و پا به‌ پا و برخی مواقع از بعضی از آن‌ها پیش‌تر است.

وی ادامه داد: با ملاحظات بسیار خوبی که مدیران و مسئولان جشنواره فجر در نظر گرفته‌اند، این رویداد معتبر‌تر شده و از طرفی حیدری شخصی است که به نسل جدید نزدیک‌ شده و  نظرات آن‌ها را بیشتر می‌پذیرد و در بخش مدیریتش مشاوره می‌گیرد و با راهکار‌های مناسب و قابل توجهی در حال فعالیت است.

علیمردانی در خصوص رقابت «هفت ماهگی» با دیگر فیلم‌های حاضر در جشنواره فجر عنوان کرد: تمام آنچه که تا به امروز در خصوص فیلم‌سازی یاد گرفتیم و بلد هستیم را خرج این فیلم کردیم و سعی من این بود که کیفیت آن نسبت به دیگر آثارم بهتر و قابل تأمل‌تر شود. از طرفی با توجه به مشکل بودجه‌ای که در سینما وجود دارد، خوشبختانه همکاری خوبی با لشکری قوچانی داشتم و درگیر مشکلات و حواشی نشدم و نسبت به دیگر فیلم‌هایم پروداکشن متفاوت و بزرگتری فراهم شد که امیدوارم جایگاهش را پیدا کند و در جشنواره فجر به رقابتی خوب و سالم با دیگر فیلم‌ها بپردازد.

این کارگردان ادامه داد: «هفت ماهگی» تجربه جدیدی در کارنامه هنری و سینمایی من است و با بررسی همه جوانب به این نتیجه رسیدم که بسیار جذاب در قواعد و چارچوب سینمایی ساخته شده و برای خودم تا به این لحظه رضایت‌بخش است. امیدوارم اتفاقات خوبی در جشنواره و زمان اکران برای فیلم رخ دهد.

کارگردان «کوچه بی‌نام» ادامه داد: در فیلم‌هایی که می‌سازم، بازی بازیگر را بیشتر از دیگر بخش‌ها مورد توجه قرار می‌دهم و تمرکز من روی این قضیه است، در «هفت ماهگی» از اول تا آخر فیلم با حامد بهداد هستیم و نفس می‌کشیم و بازی متفاوت و جذابی را شاهد خواهیم بود. همچنین باران کوثری، پگاه آهنگرانی، فرشته صدرعرفایی، هانیه توسلی نیز بازی‌های درخشانی را از خود ارائه دادند. محمدرضا علیمردانی که بازی درجه یک و فوق‌العاده‌ای را از خود نشان داد و رضا بهبودی نیز با وجود اینکه نقشی کوتاه دارد؛ اما زمانی که به لحظه بازی او می‌رسم حال و هوایم تغییر می‌کند و تأثیر فراوانی روی من می‌گذارد.

این کارگردان افزود: فیلم‌های من به نحوی است که از نقش بزرگ تا کوچک بهترین را از خود ارائه می‌دهند و تأثیر فراوانی روی مخاطب می‌‌گذارند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار