مدیر آموزش و پرورش آمل از کسب رتبه نخست این شهرستان در اجرای طرح پژوهش‌محوری مازندران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ حمید محمدنسب با بیان اینکه در سال تحصیلی امسال حدود 60 هزار دانش‌آموز در 432 واحد آموزشی مشغول تحصیل هستند، گفت: امسال بیش از 4 هزار فرهنگی به این دانش‌آموزان تعلیم و تربیت می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه سهم شهرستان آمل اجرای طرح‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مدارس است، افزود: این شهرستان تا به امروز سهم 40 درصدی مازندران را در سه زمینه آموزشی، پرورشی و ورزشی به خود اختصاص داده است.

وی با تأکید بر اینکه نهاد آموزش و پرورش آمل توانست رتبه اول پژوهش‌محور این استان را کسب کند، گفت: در سال تحصیلی جدید با توجه به برنامه سند تحول بنیادی و پژوهش‌محوری به‌طور آزمایشی این طرح در مدارس این شهرستان در دستور کار و در حال اجرایی است.

مدیر آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه امسال در این عرصه حدود 456 مقالات علمی و ISI از سوی فرهنگیان این شهرستان ارائه شده است، افزود: معلولان دانش‌آموز این بخش نیز توانستند در این امر ورود یابند که با هماهنگی آموزش و پرورش مورد تجلیل واقع می‌شوند.

حمید محمدنسب یکی از نیازهای حیاتی و اصلی یک جامعه را مدرسه و مدرسه‌سازی عنوان کرد و گفت: این شهرستان در بخش مدرسه‌سازی با مساعدت خیران مدرسه‌ساز رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است اما منطقه بلوار ولایت نیاز اساسی به اتمام پروژه مدرسه ابن‌سینا را دارد.

به گفته وی: ساخت این پروژه با توجه به اجرای عملیات بلوار ولایت برعهده شهرداری آمل قرار گرفته است که هم‌اکنون این طرح با 30 درصد پیشرفت فیزیکی نیمه‌کاره مانده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: آمل ، رتبه ، نخست ، پؤوهش ، محوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.