بر گسترش و ساخت مجتمع های فرهنگی هنری در مازندران تاکید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه مجتمع فرهنگی در شهرهای میاندرود وفریدونکنار وجود ندارد از تهیه زمین در چالوس برای ساخت مجتمع فرهنگی خبرداد وگفت : متاسفانه رامسر با توجه به توریست پذیر بودن مجتمع فرهنگی ندارد.

جاودانی از ساخت وراکد ماندن مجتمع فرهنگی هنری در رامسر با پیشرفت 40درصد خبرداد وافزود: هم اکنون 9سال است ساخت این طرح متوقف شده است.

و ی از خریداری 2هزار و500متر زمین برای ساخت مجتمع فرهنگی هنری در کلاردشت اشاره کرد.

به گفته مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران هم اکنون 167 ناشر در مازندران فعالیت دارند که در نمایشگاه بین اللملی کتاب ساری 21 ناشرمحلی حضور دارند

جاودانی با شاره به فعالیت 130رسانه مجازی در استان گفت :از این تعداد 57 رسانه مجوز از فرهنگ وارشاد دریافت کردند وین یک چالش در رصد کردن رسانه محسوب می شود.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه خبرنگاران واصحاب رسانه تا پایان سال خبرداد وگفت : در این کلاس ها قرار است نحو انتخاب تیترومصاحبه های حرفه ای در روزنامه نشریه محلی دیده شود.

وی همچنین به بحث سینماها در شهرستان ها اشاره کرد وافزود :هم اکنون سینما هزار نفری جواب نمی دهد دوباید در فکر احداث سینماهای 100تا 200نفری در مجتمع های تجاری راه اندازی شود.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: تاکید ، گسترش ، ساخت ، مجتمع ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.