تقویم امروز فوتبالی، به مهمترین اتفاقات دنیای فوتبال در تاریخ ۲۴ آذر اختصاص دارد.

 به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تقویم فوتبالی امروز به مهمترین اتفاقات دنیای فوتبال در تاریخ ۲۴ آذر می پردازد.
یک سال قبل در چنین روزی محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم امید کشورمان انتخاب شد. نکته جالب این انتخاب این بود که خاکپور تا پیش از این کارنامه درخشانی در مربیگری نداشت. او یک بار دستیار مایلی کهن در فولاد خوزستان بود و یک بار هم سرمربی تیم کهکشانی استیل آذین شد که در نهایت این تیم با هدایت خاکپور به دسته پایینتر سقوط کرد. اسکوچیچ ، یاوری و صالح دیگر گزینه های هدایت تیم امید بودند. 

۲۴ آذر ۹۱، پیکان مقابل ابومسلم دو بر صفر باخت و از جام حذفی کنار رفت. ایمان مبعلی بازیکن پیکان که در طول بازی چندین بار با بازیکنان ابومسلم درگیری لفظی پیدا کرده بود ، در پایان بازی از کوره در رفت و با مشت به مرتضی غلامعلی تبار حمله کرد تا درگیری بین بازیکنان دو تیم تشدید شود.

۲۴ آذر ۹۰، رویانیان از گزینه های نامداری برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس نام برد. دنیزلی ، دونادونی ،اریکسون و خوان رامون لوپز گزینه های هدایت پرسپولیس معرفی شدند. 

۲۴ آذر ۹۲، رده بندی تیمهای ملی جهان اعلام شد که تیم ایران در رتبه ۲۸ جهان و سوم آسیا قرار گرفت. این یکی از بهترین رتبه های تاریخ تیم ملی ایران بود. ژاپن و عربستان در آسیا اول و دوم بودند. 

۱۵ دسامبر ۱۹۸۴، مارتین اشکرتل مدافع تیم لیورپول و تیم ملی اسلواکی متولد شد. اشکرتل از سال ۲۰۰۸، در لیورپول حضور دارد و ۲۳۶ بازی برای این تیم انجام داده و ۱۶ گل به ثمر رسانده است. همچنین ۷۷ بازی ملی و پنج گل نیز در کارنامه این مدافع ۳۱ ساله به چشم میخورد. 

امروز تولد آلان سیمونسن بازیکن دانمارکی سابق بارسلونا میز میباشد . وی در ۱۵ دسامبر ۱۹۵۲ به دنیا آمد و مهاجم بود. او سه سال در بارسلونا بازی کرد و در ۹۸ بازی ، ۳۱ گل برای این تیم به ثمر رساند. سیمونسن ۵۵ بازی هم در تیم ملی دانمارک انجام داد و ۲۰ گل به ثمر رساند.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار