سنندج؛

کتابت قرآن توسط سواد آموزان کردستانی

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: سواد آموزان دوره انتقال این استان همزمان با سی و شششمین سالگرد تاسیس سازمان نهضت سواد آموزی، آیات کلام الله مجید را کتابت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، رمضان یوسفی گفت:در ایام پر برکت هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام(ص)کتابت قرآن توسط سواد آموزان دوره انتقال به منظور مشارکت، تثبیت و تحکیم مهارت های خواندن و نوشتن به صورت همزمان در سراسر کشور انجام می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم نهم دی سال جاری همزمان با سراسر کشور از ساعت 9 الی 12 ظهر برگزار می شود افزود: علاوه بر اجر و پاداش معنوی، پس از پایان کامل نگارش آیات قرآن کریم، به تمامی کاتب ها لوح تقدیر رئیس سازمان اهدا می شود.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به شرایط نویسندگان سواد آموز، آشنایی با روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، خوش خطی، داشتن پوشش مناسب و علاقه مندی را از شرایط شرکت در این برنامه معنوی عنوان کرد.

یوسفی اُنس بیشتر سواد آموزان با آیات قرآن کریم، تقویت انگیزه سواد آموزان برای قرائت مستمر قرآن و تقویت مشارکت سواد آموزان در انجام کار گروهی را از مهمترین اهداف کتابت قرآن کریم عنوان کرد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.