سنندج؛

مشارکت ۳۴ هزار دانش‌آموز کردستانی در همایش "منادیان وحدت"

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از مشارکت ۳۴ هزار دانش‌آموز کردستانی درهفتمین همایش «منادیان وحدت» در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حجت‌الاسلام احد آزادیخواه،گفت:هفتمین همایش منادیان وحدت با عنوان همایش «افسران فرهنگی» ویژه دانش‌آموزان کردستانی در هفته وحدت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال این همایش با موضوعات نقاشی،انشاء و خوشنویسی برگزار می شود، افزود:آثار شرکت‌کنندگان جمع‌آوری و پس از داوری بهترین آثار در هفته وحدت تجلیل می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: امسال ۹ همایش شهرستانی منادیان وحدت در شهرهای مختلف استان و یک همایش استانی نیز در کردستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر برگزاری همایش منادیان وحدت، اعزام مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان، برگزاری جشن‌های وحدت و سلسله جشن‌های نبوی در هیئت‌های مذهبی، مساجد و تکایا و حسینیه‌های شهرهای مختلف استان و دعوت از چهره‌های تبلیغی ملی در سطح استان صورت می گیرد.

حجت‌الاسلام آزادیخواه گفت: امسال کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد هفته وحدت به عهده تبلیغات اسلامی کردستان است و در این راستا برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای گرامیداشت هفته وحدت و برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین‌های این ایام انجام شده است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.