رییس سازمان لیگ گفت: تلاش داریم تا ضعف های احتمالی دور رفت لیگ برتر را برطرف و دور برگشت این رقابت ها را به مراتب بهتر برگزار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  رییس سازمان لیگ گفت: تلاش داریم تا ضعف های احتمالی دور رفت لیگ برتر را برطرف و دور برگشت این رقابت ها را به مراتب بهتر برگزار کنیم.

 سعید درخشنده افزود: به همین منظور دو نشست در هفته آینده خواهیم داشت تا با مشورت ناظران، داوران، مربیان و سرپرستان تیم های لیگ برتری شرایط بهتری را برای دور برگشت این رقابت ها رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه نشست هماهنگی لیگ برتر والیبال ساعت 10 روز یکشنبه 29 آذرماه با حضور سرپرستان و سرمربیان باشگاه های شرکت کننده در این رقابت ها تشکیل می شود، گفت: بررسی نقاط ضعف و قوت نیم فصل لیگ برتر یکی از موضوعات این نشست است که باید ضعف ها برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال تصریح کرد: بداخلاقی های دور رفت لیگ برتر یکی دیگر از موضوعات این نشست خواهد بود تا با همدلی و همکاری سرپرستان و سرمربیان به راهکارهایی برسیم که این مشکلات در دور برگشت و مرحله پلی آف به حداقل ممکن برسد.

وی در ادامه به بدهی باشگاه های لیگ برتری اشاره کرد و گفت: در نشست هماهنگی لیگ برتر به این موضوع نیز پرداخته می شود و تصمیماتی برای شروع دور برگشت در این زمینه خواهیم گرفت.

درخشنده به درخواست برخی باشگاه ها برای تغییر در نحوه برگزاری پلی آف لیگ برتر اشاره کرد و گفت: این موضوع نیز در نشست هماهنگی لیگ برتر مطرح می شود و در صورت تصویب اعضا شکل پلی آف تغییر خواهد کرد.

وی نظرخواهی از سرمربیان در باره تغییر بندآیین نامه سازمان لیگ درباره استفاده از بازیکنان خارجی را از دیگر موضوعات این نشست دانست و گفت: باید این موضوع در آیین نامه روش شود.

رییس سازمان لیگ دومین نشست هفته آینده را با حضور ناظران و داوران بین المللی والیبال ایران دانست و گفت: این نشست ساعت 14 روز دوشنبه 30 آذرماه برگزار خواهد شد. در این نشست با هماهنگی شرکت کنندگان نقاط ضعف دور رفت لیگ برتر را بررسی می کنیم تا برای دور برگشت برنامه ریزی بهتری داشته باشم.

وی تاکید کرد: همچنین مشکلات میزبانی باشگاه ها و رفتار تماشاگران برخی تیم ها نیز در این نشست مطرح خواهد شد تا با دقت بیشتری آماده برگزاری دور برگشت لیگ بیست و نهم شویم.
مرحله مقدماتی بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان کشور یادواره 200 شهید والیبالیست از 29 مهرماه آغاز شد و یکشنبه هفته جاری (22 آذرماه) دور رفت این مرحله با قهرمانی پیکان در نیم فصل به پایان رسید.

دور برگشت این رقابت ها از یکشنبه دوم دیماه آغاز می شود و تا 21 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار