همه مسئولان استان خوزستان همدل شدند تا تیم فوتبال استقلال اهواز را از شرایط بحرانی نجات دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال اهواز در لیگ پانزدهم با مشکلات فراوانی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. مشکلاتی که از ابتدای فصل گریبان این تیم محبوب را گرفته و آن را رها نمی‌کند.
 
کمبود بودجه، نبود زمین تمرین، کمبود بازیکن، تغییرات فراوان در پست‌های مدیریتی و.. تنها بخش کوچکی از مشکلات این فصل آبی‌پوشان اهوازی است.
 
بازیکنان و کادر فنی استقلال اهواز، دائم با رسانه‌های مختلف مصاحبه می‌کردند و سفره دلشان را برای مردم ایران باز می‌کردند.

آن‌ها از ابتدای فصل تا پایان هفته چهاردهم هیچ حقوقی دریافت نکردند.(البته بازیکنان زیر 23 سال 10 درصد از مبلغ قراردادشان که نهایت دو یا سه میلیون می‌شد را دریافت کردند)

صدای آبی‌پوشان اهواز، پس از سپری‌شدن کمتر از نیمی از لیگ برتر به گوش مسئولان این شهر رسید. استانداری خوزستان 23 آذر جلسه‌ای با هدف نجات تیم فوتبال استقلال اهواز از بحران برگزار کرد.
 
جلسه‌ای که در آن مسئولان استان، اعضای هیئت فوتبال و مالک باشگاه استقلال اهواز(محمد ملکی) در آن حضور داشتند.
 
*طالقانی: این جلسه فقط برای نجات استقلال از بحران تشکیل شد

کاظم طالقانی، رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان که در این جلسه حضور داشت در مصاحبه با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: جلسه استانداری با هدف نجات باشگاه استقلال اهواز از بحران برگزار شد. اعضای هیئت فوتبال، مالک باشگاه و مسئولان استان در این جلسه حضور داشتند.
 
معاونت استانداری خوزستان در این جلسه از مسئولان باشگاه استقلال خواست گزارشات و خواسته‌هایشان را مکتوب ارائه دهند.
 
*ملکی مشکلاتش را گفت

وی افزود: محمد ملکی در این جلسه برخی مشکلات باشگاه را بیان کرد و معاون استانداری توصیه‌های لازم را به ایشان گوش زد کردند.
 
*مشکل استقلال کمبود بودجه است

طالقانی در ادامه اظهار کرد: به نظر می‌رسد که مشکل اصلی استقلال اهواز کمبود بودجه است.
قرار است هماهنگی‌های لازم صورت گیرد تا برخی مؤسسات به عنوان حامی مالی به کمک این باشگاه با سابقه بیایند، این حرف غلطی است که چون استقلال اهواز باشگاه خصوصی است کسی نباید به آن کمک کند.

 رئیس هیئت فوتبال خوزستان درباره کمک به مسئولان استان فولاد خوزستان و استقلال اهواز ادامه داد: باشگاه فولاد و باشگاه استقلال اهواز شرایط متفاوتی دارند. فولاد کاملا دولتی است و استقلال کاملا خصوصی، به همین دلیل نمی‌شود مستقیم به استقلال اهواز کمک مالی کرد. مسئولان در تلاش‌اند حامی مالی برای این باشگاه محیا کنند.
 
*مسئولان صدای ملکی را شنیدند

طالقانی ادامه داد: خوبی این جلسه این بود که مسئولان استان صدای مسئولان باشگاه اهوازی را شنیدند و این اتفاق باعث شد یک روحیه همه جانبه برای نجات آن‌ها از بحران شکل بگیرد.
 
*آرزو می‌کنیم استقلال موفق باشد

طالقانی در پایان گفت:همه ما  آرزو داریم استقلال اهواز به شرایط عادی برگردد، این تیم پرطرفدار است و همه دوست دارند آن را در رده بالای جدول ببینند.

باید منتظر ماند و دید آیا این جلسه همدلی میان مسئولان می‌تواند ناجی استقلال اهواز از این شرایط بد باشد یا این که همچنان آبی‌های اهوازی در رده پایانی جدول لیگ برتر باقی می‌‌ماند و به دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد؟
 
انتهای پیام/

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار