یک مرد اهل " امریکا " به اتهام تعرض و قتل به 885 سال زندان محکوم شد .

محسنی
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " شانی توماس " 31 ساله اهل " فلوریدا " در رابطه با 59 پرونده تعرض به کودکان در دادگاه متهم شد و به مجازات 885 سال زندانی محکوم شد.

براساس گزارش پلیس این جنایت کار که پس از فریب قربانیان خود که دختران زیر 9 سال بودند آنها را به یک خانه متروکه می برد و از اعمال جنایت کارانه خود که تعرض بی رحمانه به آنها بود فلیم می گرفت و این فیلم ها را  می فروخت .

او در تابستان سال گذشته شناسایی و دستگیر شد و در دادگاه روز دوشنبه به ازای هر پرونده به 15 سال زندانی در مجموع به 885 سال محکوم شد.

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد " شان " حیوان صفت قربانیان خود را که دختران کوچک بودند را به این بهانه که او یک کارگردان است و در حال ساختن فیلم به یک دختر کوچک در نقش بازیگر نیاز دارد آنها را فریب و به کلبه ایی متروکه می برد و پس از مورد تعرض قرار دادن قربانیان آنها را به طرز وجیهی به قتل می رساند تا رد پایی از خود به جا نماند و در آخرین مورد جنایت که یک دختر 9 ساله بود پس از به قتل رساندن دختر ، اعضای خانواده او ار نیز به خانه ی متروکه کشاند و آنها را نیز به قتل رساند و فیلم رفتار وحشیانه او در کامپیوترش توسط پلیس پیدا شد.

مادر"شان" خانم " دنیل لاتر " در دادگاه گفت : پسرم از کودکی مورد اذیت و آزار پدر خود بود و از نوعی افسردگی و مشکل سلامت روان رنج می برد و از قاضی خواستار مورد معالجه قرار گرفتن در طول دوره زندانی او شد .

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، غربی ، پلیس ، دستگیری ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۴
باید زندانی همراه باشکنجه باشه تاهر روزارزوی مرگ کنه..،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۴
چیکار به املا دارید آخه مهم اصل مطلب بود که گرفتیم نمرش شده 18 نمرش که خوبه آفرین صد آفرین فقط یکم دقت باشه دلبندم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۴
آقا املا تونو درست کنید .فلیم نه فیلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۴
به طرز فجيع... نه به طرز وجيه ( لطفاً اصلاح نماييد)
Iran (Islamic Republic of)
سعیده
۱۶:۳۹ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
بعله
آخرین اخبار