عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بودجه هرسال به صورت پراکنده تخصیص داده می‌شود اما بودجه 95 به طور متمرکز به ستاد مناسب سازی تعلق می‌گیرد.

صابری: اختصاص بودجه 95 به طور متمرکز به ستاد مناسب سازیعلی صابری عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه ورود لغت دسترس‌پذیری در ادبیات ما باعث خوشحالی است، اظهار داشت: دسترس پذیری تمام شئون زندگی را دربر می‌گیرد و دیگر محدود به پله، رمپ و آسانسور نیست بلکه بسیار فراتر از این است.

وی اضافه کرد: دسترس پذیری یک فرآیند است و هیچ‌وقت پایان ندارد، چرا که نیازهای معلولان پایان یافتنی نیست و هر روز پیچیده‌تر می‌شود اما اینکه این ادبیات و حق معلولان را پذیرفته‌ایم باعث خوشحالی است.

صابری ادامه داد: مفهوم دسترس پذیری در تئوری درحال پیشروی و در عمل پراکنده است و نکته حائز اهمیت این است که جامعه دراین ریل قرارگرفته و بازگشتی ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بودجه هرسال به طور پراکنده صرف مناسب سازی می‌شد، تاکید کرد:امسال بودجه 95 به طور متمرکز در ستاد مناسب سازی لحاظ می‌شود.

صابری تاکید کرد: دسترس پذیری همانند مسائل فرهنگی، اقتصادی پیوست پروژه‌ها می‌شود و اگر رعایت نشود قابلیت افتتاح نخواهد داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار