رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: دولت این لایحه را به مجلس ارائه نخواهد کرد چرا که با فرستادن این لایحه به مجلس بخشی از اختیارات دولت کاهش می‌یابد به همین منظور وزیران مخالف این لایحه به مجلس هستند.

بصیری‌پور:دولت لایحه مدیریت یکپارچه شهری را به مجلس ارائه نخواهد کردبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا بصیری‌پور رئیس شورای عالی استان‌ها در بیست و دومین شورای عالی استان‌ها که امروز (پنچ شنبه)در ساختمان مجلس قدیم برگزار شد با بیان این که در آستانه هفته وحدت قرار داریم ،اظهار داشت: امیدواریم همچنان وحدت و همدلی در بین مردم ما وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران و صلح آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای افزود: با ثابت شدن حقانیت جمهوری اسلامی ایران معلوم شد اتهاماتی که به این کشور زده بودند همه واهی بود.

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه کشور ایران اثبات حقانیت خود را مدیون مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است ،تصریح کرد: در آینده نزدیک شاهد ابطال 12 قطعنامه پیشین شورای حکام و اثبات برائت ایران از اتهامات هستیم.

بصیری‌پور تاکید کرد: لغو تحریم‌ها فصل جدیدی در مسیر اجرای برجام خواهد بود.

وی با اشاره به کشتار بی رحمانه مسلمانان (نیجریه، یمن) یادآور شد: مسلمان این‌گونه کشتارها را محکوم می‌کنند به همین دلیل امیدواریم در آینده نزدیک همه مسلمانان جهان به حقوق خود دست پیدا کنند.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم مجلس دهم مجلسی باشد که در ارتقای شورای عالی استان‌ها گام بردارد و همچنین به این شورا کمک کند.

بصیری‌پور اضافه کرد: طرح اختصاص دو درصد ارزش افزوده به شهرداری‌ها در مجلس نهم مطرح شد و ما امیدواریم که این طرح به تصویب برسد.

وی با اشاره به لایحه مدیریت یکپارچه شهری بیان کرد: دولت این لایحه را به مجلس ارائه نخواهد کرد چرا که با فرستادن این لایحه به مجلس بخشی از اختیارات دولت کاهش می‌یابد به همین منظور وزیران مخالف این لایحه به مجلس هستند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۶ آذر ۱۳۹۴
انحلال شورای شهر , برگزاری انتخابات شهری برای تعیین شهردار
آخرین اخبار