رئیس فدراسیون اسکیت گفت: بانوان اسکیت رول بال در اولین دیدار خود عملکرد خوبی داشته و خوش درخشیدند.

دختران اسکیت باز در اولین دیدار خوش درخشیدندفریبا محمدیان رئیس فدراسیون اسکیت در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اسکیت بازان رول بال کشورمان که برای حضور در رقابت‌های جهانی در هند حضور دارند، تیم ملی اسکیت رول بال بانوان در اولین دیدار خود برابر تیم پنال موفق شد نتیجه را 5 بر صفر از آن خود کند.

رئیس فدراسیون درادامه گفت: رقابت‌های جهانی هند در بخش رول بال در دو گروه 6 تیمی برگزار می‌شود، که بانوان اسکیت باز رول بال کشورمان با تیم‌های آرژانتین، بنگلادش، پنال، کنیا و لیتوانی هم گروه هستند.

محمدیان خاطر نشان کرد: بانوان اسکیت باز در دومین دیدار به دیدار تیم لیتوانی خواهد رفت که امیدواریم در این مرحله نیز از سد این تیم عبور کند.

همچنین در سومین دیدار خود مقابل تیم کنیا به رقابت‌ خواهند پرداخت، در چهارمین دوره این رقابت‌ها جمعه 27 آذر به دیدار تیم بنگلادش به رقابت می‌پردازند و عصر همان روز در پنجمین دیدار خود به مصاف تیم آرژانتین خواهد رفت.

وی در پایان گفت: امیدوارم بانوان اسکیت رول بال در دیگر دیدارها نیز عملکرد خوبی داشته باشند چرا که این مسئله برای آینده اسکیت رول بال بانوان بسیار خوب و حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
برچسب ها: اسکیت ، دختران ، رول بال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار