دبیر فدراسیون اسکیت پس از کسب موفقیت اولین دیدار تیم رول‌بال ایران با فیجی گفت: اسکیت‌بازان باید برای کسب مقام اول بجنگند.

نصیری: اسکیت بازان رول‌بال برای مقام اول باید بجنگند
علیرضا نصیری دبیر فدراسیون اسکیت در گفتگو با سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم ملی اسکیت رول‌بال آقایان درنخستین دیدار خود که در رقابت‌های جهانی هند حضور دارند، به دیدار تیم ملی فیجی رفته و با نتیجه 32 بر 0 از سد این تیم گذشتند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم اسکیت رول‌بال متشکل از 24 اسکیت‌باز بانوان و آقایان به سرمربیگری مهرداد حاج علیزاده و سرپرستی علیرضا مولایی در این رقابت‌ها شرکت‌کرده‌اند.

نصیری در ادامه گفت: سال گذشته در قسمت آقایان اسکیت‌بازان رول‌بال موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی آخرین دیدار ملی‌پوشان اسکیت رول‌بال کشورمان جمعه 27 آذرماه مقابل تیم رواندا خواهد بود.

همچنین، این رقابت‌ها در 8 گروه 4 تیمی برگزار می‌شود. بانوان اسکیت‌باز نیز دیروز در اولین دیدرا خود مقابل تیم با  گل تیم نپال را از میان برداشت.
در دومین دیدار با 2 گل از سد لیتوانی گذشت. در سومین دیدار خود به مصاف تیم کنیا نایب قهرمانی دوره قبل به میدان رفتند و نتیجه را 4 بر 2 واگذار کردند.
در چهارمین دیدار فردا به مصاف تیم بنگلادش و آرژانتین خواهند رفت.

نصیری در پایان اظهار کرد: ملی‌پوشان در قسمت بانوان این رشته برای اولین بار در مسابقات جهانی این رشته حضور دارند.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: فدراسیون ، اسکیت ، موفقیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار