کمپانی موزیلا با وجود تلاش های فراوان جهت دستیابی به رده های بالا در میان رقبان به صورت رسمی خبر توقف توسعه سیستم عامل فایرفاکس را اعلام کرد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موزیلا در چند سال اخیر تلاش بسیاری برای توسعه‌ی سیستم عامل اختصاصی خود ویژه‌ی گوشی‌ها کرده اما اینطور که مشخص است این کمپانی به این نتیجه رسیده که قادر به انجام این کار نیست و در بازار سیستم عامل‌های گوشی‌های هوشمند جایگاهی نخواهد داشت! چرا که این کمپانی به صورت رسمی خبر توقف توسعه سیستم عامل فایرفاکس را اعلام کرد.

تصمیم موزیلا از جایی نشات می‌گیرد که این کمپانی دریافته قادر نیست تجربه کاربری خوبی برای کاربران گوشی‌های هوشمند به ارمغان آورد، بنابراین به همین سادگی خود را از زیر بار توسعه سیستم عامل گوشی‌های هوشمند کنار کشیده تا بتواند تمرکز خود را روی موارد دیگر بگذارد.


سیستم عامل موزیلا فایرفاکس به جمع مردگان پیوست!


موزیلا فایرفاکس سیستم عاملی است که تنها چند اپلیکیشن تحت وب با خود به همراه دارد و در این بازار رقابت اپلیکیشنی این سیستم عامل بی‌اپلیکیشن، توان رقابت با بزرگان این عرصه را ندارد. ممکن است سیستم عامل موزیلا فایرفاکس هنوز هم زنده باشد اما تنها برای دستگاه‌های حوزه اینترنت اشیا و تحت شبکه؛ گذشت زمان این موضوع را نشان خواهد کرد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار