کارگردان «حمید همای» با چه فیلم‌هایی به جشنواره فجر می‌آید؟

محمد علی سجادی با دو فیلم در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

محمدعلی سجادی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص آخرین وضعیت فیلم‌های «کارد و کلوچه» و «تمرینی برای یک اجرا» گفت: فیلم «کارد و کلوچه» توسط محمود موسوی نژاد وارد مرحله صداگذاری شده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا اواخر همین ماه آماده نمایش می‌شود. «تمرینی برای یک اجرا» نیز ساخت موسیقی خود را توسط احسان آنالویی پشت سر می‌گذارد و نیمه دی ماه بعد از پشت سر گذاشتن تمام کارهای فنی نسخه نهایی آن جهت نمایش آماده خواهد شد.  
 
گفتنی است فیلم «کارد و کلوچه» که فرم هنر و تجربه سی و چهارمین جشنواره فجر را پر کرده فیلمی تجربی و سومین اثر از سه گانه «فیلم و نمایش» در کنار «حمید همای» و «تمرینی برای یک اجرا» قرار دارد.  
 
همچنین فرم «تمرینی برای یک اجرا» نیز برای حضور در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر پر شده و در خلاصه دستان آن آمده: یک کارگردان تئاتر تصمیم می‌گیرد تا با جمع کردن گروهی بتواند داستان سیاوش را از روی شاهنامه فردوسی بخوانند و برای اجرا تمرین کنند.  
 
بازیگران این فیلم عبارتند از: میکائیل شهرستانی، مهدی میامی، محمدعلی سجادی، محمود راسخ فر، محمد ساربان، حسین فلاح، آزاده موحد، آوا دارویت، نیما لبخنده، دانیال اسماعیل زاده، نسیم میرزاده و ماهور سجادی  
 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار