انتخاب فرد اصلح توسط مردم نقش موثری در سرنوشت کشور دارد.

به گزارش خبرنگار   حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان درنشست هم اندیشی رسانه و انتخابات گفت:افزایش آگاهی های عمومی پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی را به همراه دارد.

حجت الاسلام نوری با اشاره به کارکردهای رسانه ها افزود:تبین مبنایی انتخابات و معیارهای انتخابات اصلح نقش موثری در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارد.

وی از داوطلبان و حامیان آنان خواست رعایت قانون و تبلیغات اخلاق محور را سر لوحه کار خویش قرار دهند.

حجت الاسلام نوری افزود: داوطبانی که برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مجلس به عنوان قانون گذار پای کار می آیند خود باید قانون شکن نباشند.

وی گفت:داوطلبان نباید تبلیغات زود هنگام داشته باشند ،باعث حساسیت های قومی و مذهبی و گروهی نشوند ،قول وعده هایی که در حد توان آنها نیست را به مردم ندهند و بر علیه یکدیگر سیاه نمایی نکنند.

رئیس هیات نظارت ستاد انتخاباتی استان با اشاره به اینکه مردم از هم اکنون نسبت به انتخابات پیش رو حساسیت داشته باشند، افزود:مردم با آگاهی بهترین و اصلح ترین داوطلب را که شجاع و دلسوز نظام باشد انتخاب کنند.

وی گفت:اصل اهمیت انتخابات جایگاه انتخابات و معیارها وتخلفات آنهاست که اطلاع رسانی به مردم سبب آگاه بودن آنها در این زمینه خواهد شد .

معاون قضائی رئیس کل دادگستری و دبیر ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان نیز در این نشست با بیان اینکه این ستاد با تشکیل کمیته های مختلف رفتارهای انتخاباتی داوطلبان و حامیان آنان را زیر نظر دارد خاطر نشان کرد:با همکاری رسانه ها جرائم و تخلفات انتخاباتی برای داوطلبان و مردم اطلاع رسانی می شود.

محجوب گفت: داوطلبان مر قانون را رعایت و در تبلیغات خود احترام دولت،مردم و رقبای خود را حفظ و بر اساس قانون اقدام کنند.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی در این نشست با تشریح برنامه های رسانه استانی در موضوع انتخابات گفت:تولید و پخش این برنامه ها در مرحله تبین و تشریح آغاز شده است.

احمد مهدوی با بیان اینکه رویکرد برنامه سازی در شبکه استانی اترک رعایت اصل بی طرفی است تصریح کرد:همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات و رسانه باید به گونه ای عمل کنند تا شرایط حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه فراهم شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.