ملی‌پوش دوچرخه سواری گفت: بهبودی کاملم‌ صعود مجدد جاده‌های پیش رو در دوچرخه سواری را تعیین می‌کند.

رامین مهربانی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: هم اکنون 20 روز است که در بیمارستان به سر می‌برم و پزشکم‌ از نتیجه جراحی بسیار راضی بودند و می‌گفتند گویی رخ معجزه‌ای داده است.
 
 وی افزود: قبل از اینکه جراحی کنم به تهران  آمدم و پزشکان گفتند در کل عصب‌های ناحیه پایم قطع خواهد شد و پس از آن تومور را خارج می‌کنند که با این جراحی اعصاب ناحیه پاهایم به طور کامل از بین می‌رفت.
 
 مهربانی در ادامه خاطر نشان کرد: به شیراز که برای جراحی رفتم نیز پزشک گفت که اعصاب پاهایت ممکن است قطع شود اما در نهایت پس از جراحی توانستند تومور را کامل از بدنم خارج کردند.
 
 وی در خصوص اینکه از فدراسیون کسی به دیدارش آمده است یا خیر یاد آور شد: چندین بار به صورت تلفنی رئیس فدراسیون چندین بار تماس گرفته‌اند و با رئیس هیات دوچرخه سواری استان شیراز و هیات دوچرخه سواری فارس نیز حضوری دیدار کرده‌ام.
 
مهربانی در خصوص اینکه باز هم می‌تواند با رکابهایش جاده‌ها را برای پیروزی بسپارید خاطر نشان کرد: پزشکم بیشتر قصد سلامتی من پس از عمل را داشت اما هم اکنون گفته است که مشکلی نیست و پس از بهبودی کامل ببینم می‌توانم مجدد رکاب بزنم اما سلامتی در اولویت است.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار