مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: صنعت حمل‌ونقل جاده‌ای به علت مشکلات فراوان فشار زیادی را تحمل می‌کند.

فوری / مشکلات بر دوش حمل‌ونقل جاده‌ای سنگینی می‌کند / توجه به منابع انسانی تنها یک شعار استبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،رحمانی مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان در همایش گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان وام راهداری گفت: امور زیربنایی در همه ابعاد توسعه اثرگذار هستند و در امور زیربنایی دو بخش حمل‌ونقل و انرژی به عنوان حلقه‌های اصلی عمل می‌کند.

وی با اشاره به این که سهم حمل‌ونقل جاده‌ای بیش از 85 درصد است گفت: بنابراین نقش مهمی را برعهده دارد اما به دلیل دسترسی عموم، توسعه نیافتگی وی، راه‌های آبی، گستردگی و پراکندگی مناطق بیشترین فشار را تحمل می‌کند. 

رحمانی مغتقداست که اقدامات دولت طی ده سال گذشته مبنی بر IT، سازمان دهی، اصلاح ساختار، دخالت بخش خصوصی و ایجاد اصناف مختلف اثرگذار بوده است.

وی گفت: توجه به توسعه منابع انسانی چه در بخش حاکمیتی و چه دربخش خصوصی تنها یک شعار است و در عمل وجود ندارد در حالی که باید سرعت پیدا کند.

مدیر کل راه ‌و شهرسازی استان خوزستان به بحث مطالبات بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: این مطالبات هنوز پرداخت نشده در حالی که در زمان‌های بحران باید آن‌ها کمک شود.

** آیا خودرو پیش از حمل‌ونقل مهم بود؟

خادمی رئیس انجمن صنفی رانندگان حمل‌ونقل عمومی مسافر گفت دولت به خودروسازان کمک فراوانی کرد و با دادن وام، خودروهای موجود در پارکینگ‌ها را خارج کرد اما هیچ فکری برای حمل‌ونقل نمی کند.

وی تصریح کرد: امیدواریم مجریان قانون به درستی قانون‌ها را اجرا کنند و تا به الان خواستار سرمایه‌گذاری ونوسازی بودیم اما هیچ اتفاقی نیفتاد پس تنها درخواستمان این است که ما را به حال خودمان واگذار کنند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام / 

برچسب ها: مشکلات ، جاده ، منابع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۴
اتوبوس هایی که ازرده خارج کردین رابه سیستم حمل ونقل جاده برگردانیددربودجه ومنابع بانک مرکزی
صرفه جویی میشه وپولش روخرج فضای سبز،سبدکالا،وام ازدواج جوانان،بیمه کنید
آخرین اخبار