همایش سبک زندگی اسلامی ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با حضور «حجت الاسلام گیوی نهاوندی» در بجنورد برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گفت: همایش «سبک زندگی اسلامی» از سلسله مباحث طرح شیرین سازی زندگی با حضور «حجت الاسلام گیوی نهاوندی» کارشناس مذهبی و مشاور خانواده از امشب (28 آذرماه) به مدت سه شب در مسجد امام رضا علیه السلام بجنورد برگزار می شود.

هاشم شیرازیان با بیان اینکه عموم مردم و علاقه مندان می توانند در این نشست حضور یابند، اظهارداشت: حجت الاسلام گیوی نهاوندی در این نشست در راستای آموزش شیوه های موثر و مطلوب در جهت شیرین سازی زندگی منطبق بر سبک زندگی اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

وی گفت: دومین برنامه سبک زندگی اسلامی با موضوع «خانواده اسلامی» و با هدف آشنایی با مهارت های زندگی و تحکیم بنیان خانواده ویژه زوج های جوان و بانوان صبح روز یک شنبه (29 آذر) در محل فرهنگسرای شهروند بجنورد برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه فعالان فرهنگی و مربیان طرح چهره به چهره خبر داد و افزود: این برنامه صبح دوشنبه (30 آذر) در محل دبیرخانه دائمی فعالیت های اوقات فراغت کانون های مساجد خراسان شمالی برگزار می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.