معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان جشن ازدواج 90 نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در کانون امام خمینی(ره) درسنندج برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ فرهنگ مکتبداری گفت: 90 نفر مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در بحث ازدواج ازحمایتهای این نهادبرخوردارشدند.

وی افزود: دستگاه ورزش و جوانان به همت کمیته امداد کردستان همواره تلاش کرده تا ازدواج آسان را در جامعه ترویج داده و به زوج‌های جوان در این امر کمک کند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان مشارکت خیران را در کمک به ازدواج جوانان و تشکیل خانواده‌ بسیار ضروری دانست و افزود: کمیته امداد از هیچ تلاشی برای پرداخت جهیزیه به مزدوجین زیرپوشش خود دریغ نمی‌کند ولی در این زمینه به یاری و همت نیکوکاران و خیران نیازمند است.

مکتبداری تأکید کرد: زوج‌های جوان زیادی برای شروع زندگی مشترک خود به حمایت مالی نیاز دارند که از خیرین و انسان‌های نیکوکاری که تعلق به مال دنیا نداشته و آن را در راه نیکوی ازدواج هزینه می‌کنند می‌خواهیم تا به دستان پر مهر خود زمینه ازدواج تعداد بیشتری از جوانان مومن این مرز و بوم را فراهم کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان در پایان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان یکی از وظایف اصلی خود را حمایت در بحث ازدواج می داند و این امر در برنامه های آتی نیز وجود دارد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.