ملی‌پوش دوچرخه‌سواری گفت: برطرف شدن مصدومیت دستم، مهم‌تر از حضور در مسابقات آسیایی است.

زرگری: بیشتر از آسیا به دستم فکر می‌کنم!
امیر زرگری در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: فعالیت‌های بدنسازی به صورت انفرادی پیگیری می‌کنم و چون سال سنگینی را پشت سر گذاشته‌ایم فعلاً برنامه خاصی نداریم اما 2 روز پیش اعلام کردند که لیگ مرحله سوم را برگزار خواهند کرد با توجه به شرایط نامساعد رکابزنان تیم پیشگامان  و اینکه ما تیم اول لیگ هستیم، نمی‌دانم چه شرایطی پیش می‌آید؟

وی افزود: از اول ژانویه سال گذشته در مسابقات مختلف و تورها شرکت کردیم، در فصل بدنسازی به سرمی‌بریم.

زرگری تصریح کرد: یک ورزشکار موتور نیست که مداوم در فصل تعطیلات  هم در مسابقات به سرببرد و از طرفی این لیگ را می‌توانستند در تابستان برگزار کنند زیرا در فصل تابستان لیگی نداشتیم و هم اکنون لیگ مرحله آخر را در این فصلی برپا می‌کنند که از لحاظ علمی و منطقی درست نیست.

زرگری در خصوص وضعیت جسمی خودش خاطرنشان کرد: در تور آذربایجان رباط دست چپم پاره شد و هم اکنون به قسمت کوچکی وصل است اما با هزار دردسر تا به حال پا زدم  و در مسابقات قهرمانی آسیا که چند روز دیگر برگزار می‌شود نمی‌توانم شرکت کنم و باید دستم را جراحی کنم.

وی در خصوص وضعیت سایر دوچرخه‌سواران تیم پیشگامان یادآور شد: سال گذشته در زمستان و سرمای زیر صفر درجه مصطفی گودرزی مجبور شد به تمریناتش ادامه دهد که باعث شد سینوس‌هایش چرک کند.

عسگری هم مشکلی در پایش به وجود آمد و همچنان مصدوم است و من هم احتیاج به جراحی دارم که تمام این اتفاقات به خاطر ادامه فعالیت‌ها برای رسیدن به موفقیت تیم بود.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار