حسین عسگری با وجود آسیب‌دیدگی امید بسیاری برای فتح جاده‌های المپیکی ریو 2016 دارد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌حسین عسگری یکی از رکابزنان کشور است که امسال در مسابقات آسیایی سهمیه المپیک 2016 کسب کرد و تا به حال توانسته بهترین نتیجه را در تاریخ ورزش ایران و در قهرمانی آسیا رقم بزند.

هم اکنون دومین سهمیه المپیک سال 2016 توسط این رکابزن 40 ساله کشور کسب شده است و قرار است برای چهارمین‌بار در جاده‌های المپیک رکاب بزند،‌ آن هم در شرایطی که رسیدن به المپیک برای بسیاری از ورزشکاران تبدیل به حسرت شده است.

حسین عسگری جزو نسل خیلی خوب دوچرخه‌سواری ایران است و سال‌های بسیار زیاد و سکو‌های زیادی را از آن خود کرده است.

حسین عسگری به خبرنگار ما گفت:‌وضعیت درمان آسیب‌دیدگی پایم را دنبال می‌کنم و فعلا تمرینات هوازی انجام می‌دهم تا پایم بهبود یابد و بتوانم دوباره رکاب بزنم.

وی در خصوص حضور در المپیک افزود:‌اگر تا آن زمان این مشکل بر‌طرف شود آمادگی‌ام را برای حضور در رقابت‌های المپیک حفظ می‌کنم و با توجه به اینکه 9 ماه زمان داریم می‌توانیم با آمادگی خوب شرکت کنیم.

عسگری تصریح کرد:‌من جزو 50 نفر برتر استقامت جاده هستم و امیدوارم با شرایطی که دارم و وضعیتی که جاده برزیل دارد بتوانم حضوری پر‌افتخار داشته باشم و مدعی مدال شوم.

وی در خصوص وضعیت جاده برزیل خاطر‌نشان کرد: جاده المپیک 260 کیلومتر مسافت دارد که مسیر اولیه‌اش 140 کیلومتر است و پس از آن قسمت سخت جاده آغاز می‌شود که من به راحتی از پس آن بر‌می‌آیم.

وی در خصوص میزان تمریناتش بیان کرد: هر جا تا به حال رفتم دوچرخه‌ام همراهم بوده است و همیشه تمرینات را دنبال کرده‌ام و روزانه بین 4 تا 6 ساعت رکاب می‌زنم حتی چهل روز گذشته 290 کیلومتر یعنی 8 ساعت تمرین داشتم.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار