مدیرکل راه و شهر سازی آذربایجان شرقی از آمادگی یک هزار و 120 راهدار برای خدمات رسانی به مسافران زمستانی در جاده های استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛توحیداخلاقی در حاشیه گرامیداشت روز راهدار درباره اقدامات پیش بینی شده برای مواجه احتمالی با پدیده آب و هوایی "النینو" گفت: هماهنگی های لازم با ستاد مدیریت بحران استان، انجام شده و اداره کل راه و شهرسازی به ذخیره سازی شن،نمک،آسفالت و تجهیزات اقدام کرده تا در صورت بروز هرگونه تغییرات جوی در کمترین زمان ممکن ارائه خدمات نماید.

وی افزود:هم اکنون 24 مرکز مدیریت راه این اداره کل با بهره گیری از نیروهای مجرب و تجهیزات راهداری بصورت شبانه روزی وظیفه نظارت بر عبور و مرور و نیز مسیر گشایی در محورهای مواصلاتی استان را بر عهده دارند و بمنظور ارتقائ سطح آمادگی شیفت های ذخیره نیز پیش بینی شده است.

اخلاقی افزود :: اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی بیش از 970 دستگاه انواع ماشین آلات سبک،وسنگین،برف روب و نمک پاش در اختیار دارد که در قالب 76 مرکز راهدار خانه ثابت و سیار در مناطق مختلف استان ، به ویژه محور های برف گیر و پر تردد، وظیفه صیانت و مسیر گشایی راه های استان را بر عهده دارند.
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.