رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری قزوین گفت: مدیرانی که با واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی نسبت به تکمیل طرح های عمرانی اقدام کنند پاداش می گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ ابوالفضل یاری اظهارداشت: در پیش نویس لایحه برنامه ششم توسعه سخت گیری گذشته در واگذاری طرح ها دیگر نیست ومی توانیم در این زمینه با سرعت بیشتری بلخش خصوصی را به مشارکت بگیریم.

یاری بیان کرد: از این پس پروژه های جدید فقط با مجوز دولت و شخص رئیس جمهور صادر می شود و همه مدیران موظفند نسبت به تکمیل طرح های قبلی خود که نیمه تمام است اقدام کنند.

سرپرست مدیریت و برنامه ریزی استانداری قزوین تصریح کرد: سازمان مدیریت مکلف شده طرح های قابل واگذاری را شناسایی و به دستگاهها ابلاغ کند و این کار نشان می دهد دولت برای استفاده از بخش خصوصی برای تکمیل طرح ها عزم جدی دارد.

وی افزود: در بخش آب و فاضلاب، صنعت برق و صنعت و کشاورزی امکان واگذاری طرح ها به بخش خصوصی وجود دارد که از مدیران انتظار داریم در این زمینه فرصت را مغتنم شمرده و بسرعت اقدام کنند.

یاری گفت: مدیرانی که در واگذاری طرح های نیمه تمام موفق عمل کنند ضمن گرفتن پاداش قابل توجه می توانند از اولویت دریافت اعتبارات دستگاه خود نیز برخوردار شوند و در ارزیابی مدیران نیز در ردیف افراد شایسته تقدیر قرار گیرند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.