با اعلام فدراسیون، اولین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام مردان جوانان و بزرگسالان کشور در بخش کایاک و کانو با دعوت سه ورزشکار کردستانی در دریاچه آزادی آغاز می شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ اردوی تدارکاتی تیم ملی آب های آرام مردان در کمپ تهران با حضور قایقرانان منتخب استان های سراسر کشور از 2 دی ماه در دریاچه آزادی برگزار می گردد.

این اردو در 2 بخش کایاک و کانو و در رده های سنی بزرگسالان، جوانان برگزار می شود و جهت رسیدن به سطح آمادگی و به منظور حضور موفق مسابقات قهرمانی جهان و آسیا تا 23 دی ماه ادامه خواهد داشت.


کادر فنی فدراسیون در رده سنی بزرگسالان بخش کانو کانادایی شاهو ناصری و امید فاتحی دو قایقران کردستانی را به این مرحله از اردو دعوت کرد و زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خواهند پرداخت.


همچنین کسری اشرفی دیگر قایقران جوان کردستانی در بخش کایاک نیز در اولین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام مردان حضور خواهد داشت.


علیرضا محمدی مدیر تیم های ملی آبهای آرام، ایرج اقلیمی سرمربی کایاک، الیاس اقلیمی سرمربی کانو کانادایی، حسین ملکی مربی کایاک و ایمان پورعزیز مربی کانوکانادایی اعضای کادر فنی این تیم هستند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.