مسوول حفاظت منابع طبیعی بویراحمد از رفع تصرف 10 هکتار از اراضی منابع طبیعی بیدگره سقاوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج، عادل آرامش گفت: 10 هکتار از اراضی منابع طبیعی بیدگره سقاوه رفع تصرف شد.

مسوول حفاظت منابع طبیعی بویراحمد با بیان این‌که صیانت از منابع طبیعی وظیفه همه است، اضافه کرد: اداره منابع طبیعی بویراحمد به صورت شبانه‌روزی از منابع طبیعی این شهرستان صیانت و حفاظت می‌کند.

این مسوول، منابع طبیعی را متعلق به همه نسل‌ها دانست و افزود: ما باید با حفاظت از این منابع آنها را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

آرامش با بیان این‌که هیچ تخلفی از چشم ما پنهان نخواهد ماند، گفت: با تلاش همه همکاران تاکنون توانسته‌ایم اراضی ملی زیادی را از دست متصرفان خارج کنیم.

مسوول حفاظت منابع طبیعی بویراحمد، تلاش همیشگی و شبانه‌روزی در صیانت و حفاظت از منابع طبیعی مدیرکل منابع طبیعی استان را قابل تقدیر دانست و افزود: مدیرکل منابع طبیعی استان به طور مداوم پیگیر رفع تصرف اراضی ملی توسط سودجویان است.

آرامش، منابع طبیعی بویراحمد را تنها داشته‌های این شهرستان عنوان کرد و گفت: منابع طبیعی بویراحمد نقش مهمی در رونق گردشگری در این شهرستان دارد و بر این اساس باید از این داشته‌های استفاده لازم را برد.

وی بیان کرد: شب گذشته گزارشی مبنی بر بذر‌پاشی در 10 هکتار از اراضی بیدگره سقاوه داشتیم که به همین منظور با حضور در این منطقه و با همکاری پاسگاه انتظامی مارگون از اقدام متصرفان جلوگیری کردیم.

مسوول حفاظت منابع طبیعی بویراحمد در پایان با اشاره به نقش رسانه‌ها در حفظ و حراست از منایع طبیعی گفت: رسانه‌ها می‌توانند منابع طبیعی را در خصوص گزارش‌های مردمی و رفع تصرت اراضی ملی و انعکاس آن کمک کنند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.