6 وقف جدید به ارزش 6 میلیارد و 750 در شهرستان های خلیل آباد و تربت حیدریه به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: واقف خیر اندیش غلامرضا اسماعیل پور یک آپارتمان به مساحت 54 متر مربع را با نیت صرف هزینه های جاری مسجد و حسینیه امام رضا(ع) و تعزیه داری ائمه اطهار(ع) به ارزش 600 میلیون ریال را در شهرستان خلیل آباد وقف کرد.

گنابادی نژاد افزود: واقف نیک اندیش حاج علی صبوری یک باب منزل مسکونی به مساحت 280 متر مربع را به ارزش سه میلیارد ریال با نیت برگزاری مراسم در ایام ولادت و شهادت ائمه اطهار(ع) وقف کردند.

وی گفت: 26 نفر از خیرین روستای های عسگرد و علاقه بخش رخ این شهرستان زمینی به مساحت 173996 مترمربع را برای ساخت حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) روستای علاقه وقف کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: ارزش این وقف 3 میلیارد ریال است.

گنابادی نژاد با اشاره به اینکه قطعه 2 هکتاری توسط واقف خیر نیک اندیش غلامحسن سلطانی وقف شده است، گفت: همچنین حسن حسینی یک قطعه زمین در روستای حاجی آباد به مساحت 400 مترمربع و به ارزش 150 میلیون ریال را وقف ساخت مسجد صاحب الزمان(عج) کرد.

وی خاطر نشان کرد: غلامرضا یعقوبیان 75 متر مربع زمین را در روستای رودخانه به ارزش 40 میلیون ریال را وقف ساخت مسجد جواد الائمه این روستا کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.