"امیر اوهانا،" نماینده همجنس‌گرای حزب لیکود به زودی عنوان معاونت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را دریافت می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل؛ با اعلام استعفای "سیلوان شالوم،" معاون نخست‌وزیر و وزیر امور داخلی فلسطین اشغالی، به دنبال جنجال بر سر اتهام‌های جنسی ،‌ استعفای خود را اعلام کرد.  با استعفای شالوم، نام "امیر اوهانا،" دیگر عضو با نفوذ حزب لیکود، به عنوان جانشین وی اعلام شده است. اوهانا رهبر حزب راست حامی همجنس‌گرایان است و سابقه کار در سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی – شین بت – را دارد.

یک همجنس‌گرا معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌شود+ تصاویر

اوهانا اولین نماینده حزب راست‌گرای لیکود در کنست خواهد بود. وی در مصاحبه با کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: از ورود به کنست خوشحال هستم؛ اما متاسفانه در زمان بدی این اتفاق رخ داد و یکی از هم‌حزبی‌های توانمند ما مجبور به استعفا شد. من نهایت تلاشم را به کار می‌بندم تا بهترین‌ها را برای اسرائیل رقم بزنم.

یک همجنس‌گرا معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌شود+ تصاویر

امیر اوهانا ساکن تل‌آویو است و با یک مرد دیگر پیمان زناشویی بسته است. این زوج همجنس‌گرا یه تازگی یک دوقلوی 4 ماهه آمریکایی را به فرزند خواندگی پذیرفته‌اند.

یک همجنس‌گرا معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌شود+ تصاویر

در جریان زلزله مهیب نپال در ماه آوریل (فروردین) اوهانا تلاش بسیاری کرد تا زوج‌های همجنس‌گرای اسرائیلی را که در نپال گرفتار شده بودند، به اراضی اشغالی فلسطین بازگرداند.

اوهانا در روزهای آینده در کنست سوگند یاد می‌کند. رسانه‌های صهیونیست مدعی شدند، استعفای شالوم وضع حزب لیکود را در کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی به خطر نمی‌اندازد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۴
یا خدا . کثافتکاری و کارهای تهوع آور عادی شده
آخرین اخبار