مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: رزمی‌کاران این استان در پایان رقابت‌های بین‌المللی کیک بوکسینگ و اورآسیا، توانستند سه مدال طلا، چهار نقره و 10 برنز کسب کنند.

به گزارش  گروه استان های  باشگاه خبر نگاران جوان از  سنندج، حامد جولایی در جمع رزمی‌کاران استان هفتمین دوره تورنمنت بین‌المللی کاپ آزاد 2015 کیک بوک سینگ و مسابقات بین‌المللی کاپ آزاد کیک جیتسو اورآسیا جام صلح و دوستی، همزمان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این مسابقات، رزمی‌کاران کردستانی در رقابت‌های کیک بوکسینگ یک مدال طلا، 2 مدال نقره و 6 برنز و در بخش اورآسیا کیک‌جیتسو 2 نشان طلا، 2 نقره و 4 مدال برنز را به ارمغان آوردند.

جولایی با بیان اینکه در مسابقات کیک بوکسینگ، کیوان رسولی مدال طلای وزن 85- کیلوگرم پیشکسوتان را از آن خود کرد، گفت: یعقوب پیری و سید دلشاد حسینی مدال نقره اوزان 57 و 95 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در وزن 75 کیلوگرم بزرگسالان، سامان امامی‌راد و در اوزان 60 کیلوگرم شاهین رضایی، 64 کیلوگرم ایوب رشیدپناهی، 49 کیلوگرم شهاب محمدی و 46 کیلوگرم محمد احمدپور در رده سنی جوانان، مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را به دست آوردند.

مدیرکل دستگاه ورزش استان افزود: در رقابت‌های کاپ آزاد کیک‌جیتسو اورآسیا در بخش هنرهای فردی، سید راشد حسینی صاحب مدال طلا شد و زاگرس مرادی در دفاع شخصی نشان برنز را به دست آورد.

جولایی خاطرنشان کرد: در مبارزات آزاد در وزن 95 کیلوگرم، شایان فکور نیز نشان طلا را بر گردن آویخت، حیدر کوهی در وزن 70 کیلوگرم بزرگسالان و امیرحسین یوسفی در وزن 70 کیلوگرم جوانان مدال نقره را کسب کردند و در اوزان 90 و 95 کیلوگرم بزرگسالان، امید سیفی و دلیر مرادی و محمد کوهی در وزن 75 کیلوگرم جوانان صاحب نشان برنز شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.