نمایشگاه منبت و معرق «نگین احمدی» و «بهرام مسعودی» در گالری سوره حوزه هنری کردستان سنندج به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: بمنظور به تصویر درآوردن آثار هنرمندان توانمند استان در بخشهای مختلف هنری نمایشگاهی از آثار هنرمندان جوان و توانمند سنندجی «نگین احمدی» و «بهرام مسعودی» در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج به نمایش درآمده است.

امین مرادی افزود: در این نمایشگاه با ترکیب انواع چوب، آثار هنری بسیار زیبایی که غالباً حاصل بیش از 1000 ساعت کار می باشد در قالب تابلو، انواع مجسمه، کنده کاری چوب، معرق و طراحی سنتی در اندازه ها و ابعاد مختلف به صورت مسطح و برجسته تولید و به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: این نمایشگاه همه روزه از ساعت 10 تا 12 صبح و 16 تا 20 شب تا پایان روز شنبه (5 دی ماه) آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

گفتنی است، «نگین احمدی» لیسانس حسابداری با 15 سال فعالیت حرفه ای در رشته معرق چوب و «بهرام مسعودی» دانشجوی هنرهای تجسمی با شش سال فعالیت در رشته منبت چوب و معرق از چهار سال گذشته با تأسیس کارگاه با عنوان افرا به صورت مشترک فعالیت می کنند و تاکنون سه نمایشگاه در تبریز و همدان برگزار کرده و نمایشگاه سنندج اولین نمایشگاه این هنرمندان در کردستان است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.