مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده از جمع آوری 8 میلیارد و 392 میلیون ریال زکات در خدابنده خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده در جلسه شورای زکات شهرستان خدابنده با ارائه گزارشی از فعالیت‌های دبیرخانه شورای زکات در شهرستان خدابنده گفت: تا پایان آبان ماه امسال 8 میلیارد و 392 میلیون ریال زکات در شهرستان خدابنده جمع‌آوری شده است.

خلجی با اشاره به اینکه تعهدات کمیته امداد در بخش زکات طی سال جاری 10 میلیارد و 475 میلیون ریال است، اضافه کرد: تا کنون 80 درصد از تعهدات دبیرخانه شورای زکات در این بخش تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع زکات جمعآوری شده در شهرستان خدابنده 5 میلیارد و 841 میلیون ریال مربوط به زکات واجب و مستحبی است، تصریح کرد: همچنین 2 میلیارد و 152 میلیون ریال نیز به صورت زکات فطره جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده با بیان اینکه امسال 398 میلیون و 839 هزار ریال نیز زکات محرومان در شهرستان جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: مبلغ زکات جمع‌آوری شده بر اساس قانون و احکام شرعی 60 درصد برای تامین هزینه‌های فقرا و نیازمندان و 40 درصد نیز برای ساخت پروژه‌های عام‌المنفعه هزینه شده است.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.