شهردار اصفهان همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی مختلف برای رفع مشکلات منطقه بلوار شفق را خواستار شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد به همراه برخی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور در مسجد المهدی منطقه بلوار شفق با اهالی این منطقه دیداری صمیمی داشت و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شد.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه در گذشته یک سری زیرساخت‌های این منطقه نادیده گرفته شده که با توجه به توسعه ساخت و ساز اکنون جزو نیازهای مردم شده است، گفت: نمی‌توان تمامی مسائل و مشکلات چندین ساله منطقه را یک باره حل کرد.

شهردار اصفهان افزود: برخی از مسائل و مشکلات همچون موضوع کم‌آبی و افت فشارآب،مسئله بوی گاز،کمبود امکانات آموزشی و مدارس و نیز مسائل بهداشتی و احداثبیمارستان از وظایف شهرداری نیست و به سازمان‌های مربوطه آن برمی‌گردد اما شهرداری در حد بضاعت و وظایف محوله مشکلات محلی را رفع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه رویکرد جدید شهرداری مبنی بر ایجاد فضای سبز عمودی در اصفهان است،تصریح کرد: با جدیت از هرگونه فضای سبز استقبال و برای افزایش فضاهای سبز اعتباراتی را اختصاص می‌دهیم که به مردم این منطقه نیز قول افزایش فضای سبز را می‌دهم.

جمالی‌نژاد در خصوص وضعیت حمل و نقل با اتوبوسرانی و خطوط BRT در منطقه شفق گفت: رسیدگی به این مسئله در دستور کار قرار می‌گیرد و به زودی با جابه‌جایی خطوط وضعیت حمل و نقل عمومی بهبود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه مسائل مشکلات منطقه باید در اسرع وقت اولویت‌بندی شود، ادامه داد: چندین نفر از معتمدین منطقه و نیز شهردار منطقه مشکلات را اولویت‌بندی کنند تا شهرداری با تشکیل کمیته‌ای در این خصوص مبالغ مورد نیاز را در اعتبارات سال 95لحاظ کند.

شهردار اصفهان افزود: به زودی رقم قابل توجهی به امور فرهنگی و کمک به مسجد منطقه تخصیص پیدا می‌کند.  

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.